پیشنهاد بی شرمانه شاکی به مادر متهم

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۴:۵۹
کد خبر: ۷۸۰۵۸۳
پیشنهاد بی شرمانه شاکی به مادر متهم
دو متهم پرونده صبح دیروز به اتهام سرقت به عنف در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند و مدعی شدند که با نقشه زن خدمتکار خانه اعیانی دست به سرقت زده‌اند.

به گزارش برنا، رسیدگی به این پرونده از پارسال به‌دنبال گزارش یک فقره سرقت از خانه‌ای اعیانی در شرق تهران شروع شد. مرد صاحبخانه از دو پسر جوان به نام‌های فرید و میثم شکایت کرد و گفت: این دو نفر نخست وارد خانه‌ام شدند و کارت عابربانک مرا با تهدید چاقو سرقت کردند و60میلیون تومان از حسابم برداشتند و در مرحله بعد نیز پس از ورود به خانه لوازم با ارزشم را به سرقت بردند.

کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خیلی زود از طریق ردیابی کارت عابر سرقت شده توانستند دو پسر جوان را دستگیر کنند. فرید در نخستین اظهاراتش به کارآگاهان گفت: من و میثم و دو دوست دیگرمان به واسطه المیرا که خدمتکار این خانه بود با صاحبخانه آشنا شدیم او ما را به‌عنوان کارگر معرفی کرده بود وبعد با هم سناریوی این سرقت را طراحی کردیم.

پس از اعتراف‌های این دو متهم آنها صبح دیروز از زندان به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شدند و به اتهام سرقت به عنف ومقرون به آزار تحت محاکمه قرار گرفتند. در آغاز جلسه وکیل شاکی به طرح شکایت پرداخت و سپس متهم ردیف اول درباره اتهامش به قضات گفت: من بیکار بودم واز طریق المیرا بود که وارد این خانه شدیم وهمگی باهم نقشه سرقت را کشیدیم من اتهام سرقت را قبول دارم اما سرقت به عنف را قبول ندارم. من به زور وارد حریم صاحبخانه نشدم.

سپس متهم  دیگر پرونده به نام میثم در جایگاه قرار گرفت وگفت: من فقط در سرقت مرحله دوم حضور داشتم و اصلاً از سرقت کارت بانکی اطلاعی نداشتم وحالا هم تقاضای عفو و بخشش دارم.

مادر میثم در حاشیه دادگاه به قضات گفت: در حالی که من به‌دنبال جلب رضایت ازشاکی پرونده برای پسرم بودم او با مراجعه به خانه ما  پیشنهاد ازدواج موقت داد و گفت اگر می‌خواهی به آزادی پسرت رضایت دهم باید به عقد موقت من دربیایی.

پسرم پیک موتوری بود و از سوی دوستانش اغفال و مرتکب خطا شده است. این گزارش حاکی است المیرا ودو متهم دیگر پرونده تحت تعقیب پلیس قرار دارند اگرچه شاکی فقط از دو متهم کنونی به طرح شکایت پرداخته است. قضات پس از پایان جلسه برای صدور حکم وارد شور شدند.

 

نظر شما