مدیرعامل مترو تهران :

واگن‌های مترو مانده در گمرک، ترخیص نشود، متروکه خواهد شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۷:۴۱
کد خبر: ۷۸۵۵۸۵
واگن‌های مترو مانده در گمرک، ترخیص نشود، متروکه خواهد شد
مدیرعامل مترو تهران گفت: 70 واگن مترو در دو نوبت وارد کشور شده اند که اگر به سرعت عوارض گمرکی این واگن ها پرداخت نشود، نوبت اول به انبار متروکه انتقال داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، علی امام، درخصوص ترخیص واگن های مترو از گمرک گفت: بنا شده است تا نگین‌تاجی؛ سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران هزینه ترخیص واگن‌ها از گمرک را تامین کند تا بتوانیم واگن‌ها را آزاد کنیم.

وی ادامه داد: هیچ الزامی در قانون وجود ندارد که دولت موظف شود از طریق تهاتر بدهی‌هایش را به شهرداری پرداخت کند. در تلاش هستیم که این الزام قانونی به نحوی در بودجه ۹۸دولت لحاظ شود.

مدیرعامل مترو تهران با اشاره به اینکه این ۷۰ واگن‌ در دو نوبت وارد شده‌اند یکی در تابستان و نوبت دوم در مهرماه، اظهار کرد: اگر به سرعت عوارض گمرکی این واگن ها  پرداخت نشود، نوبت اول به انبار متروکه انتقال داده می‌شود که در این صورت بیرون آوردن آن‌ها بسیار سخت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بانک شهر برای واریز ۷۰۰ میلیارد تومان تضامینی میخواست که هفته پیش، پنج‌شنبه، این تضامین ارسال شد و باید امیدوار باشیم که این پول طی روزهای آینده به حساب مترو بیاید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز