گزارش برنا از اخبار هفته ای که گذشت:

تبلیغات برای آمپولی که شفا نمی دهد/ حرف حساب ترانه خطاب به شاپرک/ سیلی که بند نمی آید

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۶:۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۸۶۹۳۷
تبلیغات برای آمپولی که شفا نمی دهد/ حرف حساب ترانه خطاب به شاپرک/ سیلی که بند نمی آید
هفته سوم آذرماه خبرها چندان تکان دهنده نبود اما آنچه در این هفته رخ داد انقدر برای دنبال کنندگان اخبار جالب بود که مباحث را دنبال کنند، موضوعاتی از قبیل تبلیغ آمپولی برای معتادان توسط یک بازیگر غیرمتخصص تا کاهش سلامت دختران و ادامه آبگرفتگی در کشور همگی خبرهایی بودند که در این هفته قابل پیگیری بودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، هفته سوم آذرماه شاهد حوادث تلخ و شیرینی بود که وضعیت اجتماعی و نقاط ضعف و قوت برنامه ریزی اجتماعی در سطح جامعه را مشخص کرد.

خبر هفته: واکنش ترانه دوستی به اظهار نظر یکی از زنان خیابان انقلاب

ترانه علیدوستی در توئیتی ضمن احترام به خواسته فردی زنان در خصوص نوع پوشش خود از شاپرک شجری زاده به دلیل درخواست تحریم ایران در جلسه ای که در خارج از کشور برگزار شده بود انتقاد کرد.

این توئیت به شدت در فضای مجازی دست به دست شد و حرف و حدیث زیادی برجایس گذاشت

اتفاق هفته: تبلیغ آمپول نالوکسان توسط خانم بازیگر

درحالیکه مهناز افشار در یک برنامه تبلیغاتی استفاده از آمپول نالوکسان را برای نجات جان معتادان شدید و افرادی که اوردوز کرده اند توصیه می کرد، رسانه ها، پزشکان و درمانگران اعتیاد نسبت به تبلیغ این آمپول واکنش نشان داده و این دارو را نه تنها مفید که خطرناک برای سلامت فرد توصیف کردند.

معضل هفته: سیل و آبگرفتگی در استان های کشور

طی هفته ای که گذشت 8 استان کشور شامل اردبیل، ایلام، خوزستان، قزوین، کرمانشاه، کهگیلویه وبویراحمد، لرستان و همدان دچار سیل و آبگرفتگی شد.

درحالیکه سال هاست شاهد هستیم که در فصل بارش و سرما، بسیاری از شهرها و روستاهای کشور دچار معضلاتی مانند سیل و آبگرفتگی شده و دچار ضررو زیان می شوند، اما همچنان برای رفع این معضلات پیش بینی های لازم صورت نگرفته است.

هشدار هفته: دختران

حبیب اله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، از کاهش 11 درصدی ظرفیت حیاتی و سلامت زنان خبرداد و علت این موضوع را نبود فضای کافی و کم تحرکی دختران عنوان کرد.

حال باید دید مسئولان مربوطه به رفع این معضل و رسیدگی به سلامت دختران چه خواهند کرد.

برنده هفته: بیماران کلیوی

این هفته برای کودکان مناطق محروم که دچار بیماری کلیوی بودند، انجمن حمایت از بیماران کلیوی ، 20 کودک بیمار کلیوی را که برای درمان در تهران با مشکل جا مواجه بودند، همراه با والدینشان اسکان داد و خانواده این کودکان را از نگرانی نجات داد. امیدواریم این اتفاق خوب همچنان ادامه یابد.

چهره هفته: احمدرضا دالوند طراح پیشکسوت

این هفته جامعه داغ بزرگی بر دل جامعه مطبوعات و رسانه های کشور گذاشته شد و احمدرضا دالوند طراح مطرح رسانه و نویسنده و متنقد هنری در اثر بیماری دیابت جان خود را از دست داد، و اهالی مطبوعات و رسانه کشور را به سوگ نشاند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز