کاربران اندورید توئیتر را چگونه می بینند؟

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۱:۱۰
کد خبر: ۸۰۱۳۲۶
کاربران اندورید توئیتر را چگونه می بینند؟
توییتر در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است که کاربران اندرویدی قادر خواهند بود از این پس، نحوه مشاهده و چینش توییت‌های مخاطبان خود را در صورت تمایل تغییر دهند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، توییتر در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرده است که کاربران اندرویدی قادر خواهند بود از این پس، نحوه مشاهده و چینش توییت‌های مخاطبان خود را در صورت تمایل تغییر دهند.

 توییتر که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، حالا به تازگی اعلام کرده است که کاربران گوشی‌های اندرویدی از این پس قادر خواهند بود توییت‌های منتشر شده مخاطبان خود را بر اساس زمان به اشتراک‌گذاری آن مشاهده کنند.

کاربران اندرویدی، توییتر را متفاوت می‌بینند

برای این کار ، کاربران توییتر باید به قسمت تنظیمات حساب کاربری خود مراجعه کرده و بر روی گزینه reverse chronological کلیک کنند که با انتخاب آن ، قادر خواهند بود بجای مشاهده پست‌های منتشر شده بر اساس میزان علاقمندی آنها ، بر اساس زمان انتشار و به اشتراک‌گذاری آن مشاهده کنند.

توییتر پیشتر از این، قابلیت مذکور را که sparkle نام داشت، قبلا در فضای مجازی اعلام کرده بود که حالا بر اساس تازه ترین بیانیه خود ، کاربران اندرویدی از این پس می‌توانند نحوه چینش و مشاهده پست‌های منتشر شده بر روی صفحه کاربری خود را به همانطور که خود می‌خواهند ، تنظیم کنند.

 

نظر شما