گزارش مجلس از حادثه واژگونی اتوبوس علوم و تحقیقات

۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۳:۰۲
کد خبر: ۸۰۱۴۵۸
گزارش مجلس از حادثه واژگونی اتوبوس علوم و تحقیقات
کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران سه عامل "ایمنی راه"، "وضعیت راننده" و "وضعیت ماشین" را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

به گزارش برنا، محمدرضا رضایی کوچی با یادآوری حادثه  واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم و تحقیقات  دانشگاه آزاد گفت: کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران پس از وقوع حادثه مأمور شده بود تا تمام جوانب و زوایای این حادثه را بررسی کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: مقرر شده موضوعات مختلف این حادثه اعم از جانمایی دانشگاه علوم و تحقیقات، وضعیت اتوبوس، کیفیت وسیله نقلیه، معاینه فنی اتوبوس، وضعیت راننده از نظر روحی و گواهینامه و دیگر عوامل موثر بررسی و گزارشی تقدیم کمیسیون شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جانمایی دانشگاه بدین معنا که در محل مناسبی احداث شده یا خیر، خیابان‌های دانشگاه اعم از شیب و ایمنی آن مورد بررسی ویژه قرار خواهد گرفت.

همچنین شادمهر کاظم‌زاده، رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران درباره اقدامات صورت‌گرفته در این خصوص توضیح داد: این کمیته سه عامل "ایمنی راه"، "وضعیت راننده" و "وضعیت ماشین" را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس از دستگاه‌های ذی‌ربط درخصوص وسیله نقلیه و امن بودن آن، شرایط شخص راننده به لحاظ جسمی و اهلیت وی، مجوز عبور و مرور اتوبوس استعلام‌هایی گرفته ولی گزارش نهایی هنوز آماده نشده است.

وی درباره زمان تحویل این گزارش تخصصی به کمیسیون عمران مجلس نیز گفت: پس از وصول جواب استعلام‌ها، گزارش به کمیسیون تحویل داده خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز