گرمترین و سردترین نقاط کشور

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۳:۴۴
کد خبر: ۸۰۲۰۸۷
گرمترین و سردترین نقاط کشور
در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، شاهد افزایش غلطت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

به گزارش برنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی جو بیشتر مناطق کشور طی سه روز آینده آرام و پایدار است که پیامد آن در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، افزایش غلطت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

امروز در بخش هایی از شمال شرق کشور بارش پراکنده برف رخ خواهد داد.

 همچنین امروز در جنوب شرق کشور و بخش هایی از استان هرمزگان وزش باد شدید پیش بینی شده که احتمال گرد و خاک در این مناطق وجود دارد.

روز سه شنبه نیز در زاگرس مرکزی مناطقی مانند جنوب لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری ، کهگیلویه و بویراحمد و غرب استان فارس بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

طی امروز و فردا به علت وزش باد شدید بخش های مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود.

تهران امروز آسمانی صاف تا کمی ابری خواهد داشت، بیشینه دمای امروز پایتخت 6 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه فردا صبح 1 درجه زیر صفر خواهد بود.

 همدان با 14 درجه زیر صفر، شهرکرد و اردبیل 11 درجه زیر صفر، زنجان 10 درجه زیر صفر و ارومیه و کرمانشاه 9 درجه زیر صفر، سردترین مراکز استان بودند و سردترین منطقه در کل کشور به شهر خلخال در استان اردبیل و کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری مربوط می شود که دمای حداقل امروز صبح آنها به 19 درجه زیر صفر رسید.

بندرعبارس با 23 درجه بالای صفر، زاهدان 18 ، بوشهر 15 و مراکزی مانند اهواز ، بیرجند، کرمان و ساری با 13 درجه بالای صفر گرمترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

 

نظر شما