مدیرکل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت شهرداری تهران:

مناطق شهرداری در نظام جدید ارزیابی عملکرد بر اساس برنامه خودشان مقایسه می‌شوند

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۹:۴۷
کد خبر: ۸۰۳۲۷۰
مناطق شهرداری در نظام جدید ارزیابی عملکرد بر اساس برنامه خودشان مقایسه می‌شوند
مدیرکل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت شهرداری تهران گفت: اطلاعات عملکرد شهرداری‌های مناطق بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد در حال گردآوری است و این اطلاعات با حضور و مشارکت همه ذینفعان بررسی، پالایش و صحت‌سنجی شده و سپس مناطق در هر شاخص در یک طیف عملکردی (از خیلی مطلوب تا ضعیف) سطح‌بندی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، روح‌الله شهیدی‌پور با اشاره به برگزاری جلسه تحلیل اطلاعات و سطح‌بندی مناطق بر اساس نمرات کسب شده در شاخص‌های ارزیابی عملکرد اظهار کرد: پیش از این، با برگزاری جلسات مختلف کارشناسی و مدیریتی، ۵۹ شاخص اصلی برای ارزیابی عملکرد مناطق تعیین و تصویب شده و در این مرحله، بر اساس این شاخص‌ها، اطلاعات عملکردی هر منطقه استخراج شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی اطلاعات ارسالی از سوی واحدهای ارزیابی کننده در این مرحله با مشارکت ذی‌نفعان پالایش و صحت‌سنجی می‌شود، اضافه کرد: شاخص‌های ارزیابی هر منطقه در حوزه های های مالی، منابع انسانی، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی، فنی و عمرانی، خدمات شهری، برنامه ریزی و ... بررسی و صحت سنجی شده و سپس کار سطح‌بندی عملکرد در هر شاخص انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستورالعمل جدید ارزیابی عملکرد مبتنی بر مشارکت‌محوری، تقسیم وظایف و مسئولیتها و ایجاد یک نظام جامع و یکپارچه در ارزیابی عملکرد طرح‌ریزی شده است، تصریح کرد: در دستورالعمل جدید ارزیابی عملکرد، بر ضرورت یکپارچه‌شدن تمامی ارزیابی‌ها در قالب یک ارزیابی جامع که با مشارکت کلیه ذی‌نفعان و بر اساس شاخص‌های کلیدی انجام می‌شود، تاکید شده است.

 

نظر شما