سرهنگ محمد بخشنده خبر داد:

۱۰۰ کودک معتاد کمتر از ۱۶ سال در بین معتادان جمع آوری شده از تهران

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۸:۵۳
کد خبر: ۸۱۹۳۹۸
۱۰۰ کودک معتاد کمتر از ۱۶ سال در بین معتادان جمع آوری شده از تهران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد: حدود ۱۰۰ کودک کمتر از ۱۶ سال سن در میان معتادان متجاهر جمع آوری شده حضور دارند که امیدوارم مرکزی برای ساماندهی آنان ایجاد شود ضمن اینکه بیشتر این کودکان در منازل منطقه ۱۲ حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صبح امروز، یکشنبه نشست خبری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برگزار شد. در این نشست سرهنگ بخشنده از آمار و ارقام آخرین جمع آوری معتادان و متجاهرین و همچنین شناسایی و دستگیر قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در این نشست خبری از تعداد کودکان معتاد متجاهر پایتخت آمار داد.

وی گفت: حدود ۱۰۰ کودک کمتر از ۱۶ سال سن در میان معتادان متجاهر جمع آوری شده حضور دارند که امیدوارم مرکزی برای ساماندهی آنان ایجاد شود ضمن اینکه بیشتر این کودکان در منازل منطقه ۱۲ حضور داشتند.

وی درباره‌ی تعداد معتادان متجاهر جمع آوری شده در منطقه شوش و مولوی نیز گفت: بیش از ۷۲۰۰ نفر از ابتدای اجرای این طرح تاکنون دراین مناطق جمع آوری شدند. ضمن این که اقدامات لازم برای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی نیز در این مناطق در حال انجام است به عنوان مثال مدارسی که در این منطقه قرار داشتند پاکسازی شده و در حال رنگ آمیزی هستند تا از ظرفیت مدارس استفاده بیشتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز