مدیرکل سلامت شهرداری تهران خبر داد:

راه اندازی کمپین "سلامت روان" از اردیبشهت ۹۸ در پایتخت

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۱:۲۴
کد خبر: ۸۲۳۹۳۸
راه اندازی کمپین سلامت روان از اردیبشهت ۹۸ در پایتخت
مدیر کل سلامت شهرداری تهران از راه اندازی کمپین "سلامت روان" از اواخر اردیبشهت 98 خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی این کمپین آگاهی بخشی به جامعه نسبت به موضوعات سلامت روان است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،زینب نصیری در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با اشاره به اینکه آرامش اولین شرط روان سالم است، افزود: متاسفانه در کشور ما اختلالات روانی یک انگ محسوب می شود و قصد داریم با راه اندازی این کمپین این انگ از بیماران برداشته شود.

 وی با بیان اینکه این کمپین از اواخر اردیبهشت 98 آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت ،گفت: این طرح در چند مرحله اجرا و به منظور اجرای بهتر از تمام ظرفیت شهرداری و 352 سرای محله استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه این کمپین با همکاری 17 ارگان و نهاد علمی اجرا می شود ، اعلام کرد: از جمله این نهادها و سازمان ها می توان به شورای اسلامی شهر تهران ، انجمن روانپزشکی ایران، انجمن روانکاوی ایران، انجمن علمی روانشناسی، دانشگاه علامه، دانشگاه تهران ، دانشگاه بهزیستی، وزارت بهداشت و قوه قضایه اشاره کرد.

نصیری در ادامه به ویژگی های چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی های این نمایشگاه حضور برندهای شناسنامه دار در کنار زنان سرپرست خانوار است ،گفت: از نکات جالب دیگر این نمایشگاه حضور غرفه دارانی از برخی از استانهای کشورمان است که فضای خاصی را در نمایشگاه ایجاد کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این نمایشگاه  از سوی مردم با اسقبال خوبی مواجه شده است ، اظهارکرد: این نشان دهنده برنامه ریزی صحیح از سوی برگزارکنندگان این نمایشگاه است.

زنان اصلی ترین مخاطبان برنامه های شهرداری تهران

وی درباره خدمات رفاهی نمایشگاه گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده توسط اداره کل بانوان فضاهای مناسبی به کودکان  همچون "اتاق بازی کودک" و "اتاق مادر و کودک" اختصاص داده شده و افراد دارای معلولیت می توانند به راحتی در نمایشگاه ترددکنند.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه 90 درصد مخاطبان برنامه های شهرداری تهران زنان هستند اظهارکرد: اداره کل بانوان توجه جدی به زیر ساخت های زنانه دارد و قطعا هر چقدر تعامل دو سویه بین دو اداره قوی تر شود می تواند خدمات بهتری به زنان شهر تهران ارائه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز