امام جمعه بوشهر؛

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در گام دوم انقلاب

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۴:۰۱
کد خبر: ۸۳۵۴۲۵
لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در گام دوم انقلاب
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شده باید از ظرفیت جوانان استفاده بیشتری شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛آیت الله صفایی بوشهری در همایش روز جوان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مصلای جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلاب مردم ایران در سال 1357 برای رسیدن به استقلال، آزادی و پیشرفت و تمدن زیر پرچم اسلام بوده است افزود: مردم نهادی و جوان محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته انقلاب‌های بسیاری در جهان صورت گرفته است اما همه انقلاب‌ها پس از مدتی از بین رفتند‌ زیرا اندیشه‌های بلند مدت تمدن به‌‌ویژه برای جوانان نداشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمنان در عرصه جلوگیری از پیشرفت علمی ایران اسلامی ضمن ترور دانشمندان، بسیاری از نخبگان علمی را از کشور دور کردند تصریح کرد: با وجود توطئه‌ها و ترفندها انقلاب اسلامی با رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم به ویژه جوانان، ماندگار و تثبیت شد.

وی با اشاره به نقش جوانان در انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا با مشارکت جوانان تشکیل شد، در 8 سال جنگ تحمیلی نیز با مشارکت مردم و به‌ویژه جوانان با دشمنان مبارزه کرد و پس از آن نیز به کمک جوانان به پیشرفت رسید.

آیت الله صفایی بوشهری یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در 40سال گذشته در مقابل جنگ سخت و نرم و تهاجم جهان استکبار ایستادگی و موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب گفت: این بیانیه نقشه راه آینده انقلاب اسلامی برای پیشرفت و توسعه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در این بیانیه جوانان نقش اساسی دارند تاکید کرد: مدیران کشور باید به جوانان توجه بیشتری داشته باشند و از ظرفیت‌های آنان در زمینه‌های مختلف استفاده کنند.

وی ادامه داد: جوانان نیز باید ضمن توجه به ظرفیت‌های خود، تلاش کنند در عرصه‌های مختلف ممتاز باشند.

 

نظر شما