رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور خبر داد:

سفر موسسه ملی مرهم به نیشابور

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۷:۲۱
کد خبر: ۸۴۷۷۵۷
سفر موسسه ملی مرهم به نیشابور
رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور از حضور تیم جراحی پلاستیک و ترمیمی مناطق محروم با نام موسسه ملی مرهم برای انجام جراحی شکاف لب و کام، ناهنجاری های همراه تولد جمجه، سر و صورت در نیشابور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ دکتر محسن عظیمی نژاد در این خصوص گفت: موسسه ملّی مرهم یک سازمان مردم نهاد به سرپرستی پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی است و تخصصی‌ ترین تیم جراحی پلاستیک و ترمیمی مناطق محروم جهان محسوب می شود.

وی افزود: این تیم نسبت به ویزیت و درمان رایگان شکاف لب، شکاف کام و ناهنجاری ‌های همراه تولد جمجمه، سر و صورت در نقاط مختلف کشور اقدام می کند.

عظیمی نژاد اظهار داشت: تیم درمانی این موسسه شامل جراح پلاستیک شکاف لب و کام، جراح قرنیه، متخصصین طب فیزیکی و توان بخشی و گروه آموزشی است که اقدامات درمانی را به صورت کاملا رایگان به عموم جامعه ارائه می دهند. این تیم تاکنون جراحی های پلاستیک و ترمیمی رایگان دیگری در دیگر استان های کشور انجام داده است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: برنامه ریزی برای حضور این تیم در نیشابور از حدود دو سال پیش آغاز شده است و این موسسه از تاریخ بیست و هشتم خرداد تا یکم تیرماه در نیشابور حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه این جراحی ها کاملا رایگان و طی 6 روز انجام می شوند اظهار کرد: مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم برای حضور این تیم در نظر گرفته شده است و افراد پس از ثبت نام می توانند جهت درمان به این مرکز مراجعه کنند.

گفتنی است، افراد واجد شرایط ثبت نام با مراجعه به سایت موسسه مرهم به آدرس http://marhamportal.ir  می توانند از خدمات این موسسه به طور رایگان بهره مند شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز