آمادگی یگان حفاظت برای مهار آتش سوزی احتمالی در جنگل‌ها

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۷:۳۸
کد خبر: ۸۴۷۹۸۴
آمادگی یگان حفاظت برای مهار آتش سوزی احتمالی در جنگل‌ها
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از آمادگی این سازمان برای مقابله با هرگونه آتش سوزی احتمالی در جنگل‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آمادگی کامل نیرو‌های یگان حفاظت برای مهار آتش سوزی احتمالی در جنگل‌ها و مراتع اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست هم اکنون در تمام مناطق تیم‌های فوریتی تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه گرمای هوا منجر به افزایش آتش سوزی‌ها در مراتع می‌شود، افزود: آتش سوزی‌هایی که به صورت غیرعمدی صورت می‌گیرند بیشتر به دلیل وجود برخی از ظروف یکبار مصرف رها شده در طبیعت است که برخی از این مواد به صورت ذره بین عمل کرده و همین منجر به حادثه می‌شود.

محبت خانی با بیان اینکه از مردم در خواست شده که ظروف یکبار مصرف خود را در طبیعت رها نکنند، گفت: امیدواریم با رعایت تمام نکات ایمنی امسال شاهد حادثه ای مانند آتش سوزی نباشیم.

وی با اشاره به این که تیم‌های فوریتی یگان حفاظت به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: یگان حفاظت سازمان محیط زیست در صورت وقوع حادثه‌ای آمادگی کامل دارد، اما نه محیط زیست و نه منابع طبیعی برای امدادرسانی هوایی بالگرد ندارند و ستاد مدیریت بحران در زمان‌های حادثه ما را پشتیبانی می‌کند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه تجهیزات یگان حفاظت برای رفع آتش سوزی کامل است، گفت: امسال طبیعت به دلیل بارش‌های خوبی که در اوایل سال شاهد آن بوده آماده هر حادثه‌ای است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز