رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب خبر داد:

تصادف جرحی در خط ویژه

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۸:۵۳:۲۰
کد خبر: ۸۴۸۶۹۵
تصادف جرحی در خط ویژه
سرهنگ رازقی لز وقوع تصادف جرحی در خط ویژه اتوبوس در عصر روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب ضمن بیان این مطلب افزود : در ساعت ۱۷:۴۵ مورخ عصر دیروز ، در مسیر غرب به شرق خیابان دماوند بعد از زیر گذر میدان امام حسین (ع) یک فقره تصودف جرحی بین موتورسیکلت و عابر پیاده روی داد .

سرهنگ رازقی ادامه داد : یک دستگاه موتور سیکلت که علیرغم تذکرات و داشتن راه بندان در ابتدا و انتهای خطوط ویژه  پشت اتوبوسهای بی آر تی به داخل خط ویژه وارد می شود و به خاطر عجله ای که داشته همین طور از لاین های مخالف بی آر تی حرکت می کرده با عابر پیاده ای که قصد عبور از لرض خیابان و سوار شدن به اتوبوس را داشته به شدت برخورد می نماید .

وی ادامه داد : پس از این برخورد عابر پیاده چند متر به جلو پرت شده و موتور سوار و موتور سیکلت هم به شدت با میله های اطراف بی آرتی برخورد می کنند .

با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت تصادف مشخص شد که عجله و شتاب و عدم توانیی راننده در کنترل وسیله نقلیه و  وارد شدن موتور سیکلت به خطوط ویژه باعث بروز این حادثه گردیده است .

خوشبختانه با رسیدن به موقع نیروهای امدادی و کارشناسان  پلیس راهور در موقعیت تصادف ، هر دو مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده و کروکی تنظیمی جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه گردید .

رازقی گفت: علیرغم توصیه های مکرر  پلیس راهور مبنی بر عدم ورود موتور به خطوط ویژه ، باز هم شاهد آن هستیم که این افراد با ورود به این مسیر ها با استفاده از همراه شدن در پشت اتوبوسهای بی آر تی و یا با سرعتهای زیاد پس از رد شدن این اتوبوسها ، جان خود و دیگران را مانند این تصادف  به خطر انداخته باعث ایجاد خسارتهای جبران ناپذیری می گردند . وی به این دسته از موتورسواران توصیه کرد که همپون دیگر موتورسواران به قانون احترام گذاشته در مسیر عادی و لاین عمومی تردد نمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز