دستگیری ۴ عضو یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۵:۰۶
کد خبر: ۸۶۵۸۲۱
دستگیری ۴ عضو یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 4 عضو یک باند مسلحانه قاچاق مواد افیونی و کشف 2 تن و 762 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار محمد قنبری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی 2 مخفیگاه اعضای این باند را در شهر زاهدان و یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر مورد شناسایی قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی لازم قضائی روز گذشته در بازرسی از مخفیگاه اول اعضای این باند در ایرانشهر ضمن دستگیری 2 عضو این باند قاچاق مسلحانه مواد افیونی در بازرسی از محل و 2 دستگاه خودرو وانت و پژو 405 مقدار یک تن و 78 کیلو و 220 گرم تریاک، 410 کیلو و 500 گرم حشیش، 17 کیلو و 600 گرم سایر مواد مخدر، 2 قبضه سلاح کلاش به همراه 65 فشنگ جنگی کشف کردند.

وی تصریح کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر همزمان در بازرسی از مخفیگاه دوم این باند در یکی از مناطق حاشیه شهر زاهدان ضمن دستگیری 2 عضو دیگر این باند مقدار 835 کیلو و 200گرم حشیش ، 421 کیلو و 200 گرم تریاک، یک قبضه سلاح کلاش به همراه 35 فشنگ جنگی ،یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه موتورسیکلت کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه در مجموع با انهدام این باند قاچاق 2 تن و 726 کیلو و 720 گرم مواد افیونی کشف شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجوئی های به عمل آمده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز