ایمان محمدی نرگسی خبر داد ؛

امضاء تفاهم نامه سه جانبه برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی محرومان

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۴:۵۸
کد خبر: ۸۶۹۰۴۹
امضاء تفاهم نامه سه جانبه برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی محرومان
ایمان محمدی نرگسی گفت : تصمیم بر این شد تا کارگروه های کارشناسی در مجموعه کمیته امداد ، اداره کل ورزش و جوانان و مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تشکیل شوند و با همکاری هم در قالب تفاهم نامه سه جانبه گام های موثر عملیاتی هم در راستای ایجاد اشتغال و هم توانمندسازی محرومین برداریم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مشاور جوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از امضاء تفاهم نامه سه جانبه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان و مجمع جوانان استان خوزستان خبر داد.

ایمان محمدی نرگسی عنوان کرد:  نشست های بسیار خوبی با مدیرکل محترم کمیته امداد و معاونین ستادی این مجموعه جهت همکاری های مشترک در حوزه اشتغال مددجویان ، بهره گیری از ظریف هیات های ورزشی و سمن ها جوانان در جهت ترویج فرهنگ نیکوکاری و توانمدسازی مددجویان تشکیل شده است.

محمدی نرگسی افزود : با همکاری سه جانبه ان شاء الله بتوانیم از ظرفیت های اداره کل ورزش و جوانان استان و ظرفیت های مجمع جوانان استان استفاده کنیم و بتوانیم  مسئولیت اجتماعی خود را در قبال محرومین جامعه انجام دهیم.

وی افزود: تصمیم بر این شد تا کارگروه های کارشناسی در مجموعه کمیته امداد ، اداره کل ورزش و جوانان و مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تشکیل شوند و با همکاری هم در قالب تفاهم نامه سه جانبه گام های موثر عملیاتی هم در راستای ایجاد اشتغال و هم توانمندسازی محرومین برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز