پسرانی که پدر خود را کشتند

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۲:۵۹:۵۹
کد خبر: ۸۶۹۱۶۸
پسرانی که پدر خود را کشتند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پدر یک خانواده در تصادفی ساختگی توسط فرزندانش به قتل رسید تا دستان این دو برادر جنایتکار به خون پدر آلوده شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران و در تشریح وقوع این جنایت، گفت : به دنبال وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور کوزران به روانسر، ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور پلیس و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی پیکان فاقد پلاک پس از زیر گرفتن عابری پیاده در حاشیه جاده اقدام به فرار می‌کند و فرد مصدوم نیز به علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

آمویی تصریح کرد: با بدست آمدن این اطلاعات، ماموران تحقیقات خود را ادامه داده و با کشف این موضوع که خودروی پیکان مذکور، شماره موتور و بدنه آن نیز پاک شده بوده به این یقین می‌رسند که سانحه رخ داده عمدی بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: پلیس در ادامه تحقیقات خود و حین بازجویی‌های صورت گرفته به ۲ پسر مقتول که پس از وقوع حادثه به صورت ناگهان غیب شده بودند مشکوک و دستگیری آن‌ها را در دستور کار قرار می‌دهد تا اینکه موفق به ردیابی هردو نفر در یکی از روستا‌های اطراف شده و نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: این دو برادر پس از دستگیری و در بازجویی‌های انجام شده دچار تناقض گویی شده و در نهایت به قتل پدر خود با انگیزه به دست آوردن زمین‌های کشاورزی وی اعتراف می‌کنند.

آمویی ادامه داد: یکی از این دو برادر پس از آنکه پدرش را به بهانه‌ای از منزل خارج و با خودروی خود به محور کوزران - روانسر منتقل کرده به بهانه خراب شدن وسیله نقلیه، وی را مجبور به پیاده شدن از خودرو می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از پیاده شدن فرد مقتول از خودرو، برادر دیگر که به فاصله کوتاهی از دیگری سوار بر پیکان فاقد شماره بوده پدرش را که در حاشیه جاده توقف کرده زیر گرفته و باعث مرگ وی می‌شود.

وی در پایان ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه ای، گفت: این ۲ برادر هم اکنون برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز