افتتاح هفت پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۲:۲۱
کد خبر: ۸۷۱۱۱۷
افتتاح هفت پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی
همزمان با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان خراسان شمالی، هفت پروژه راهداری وحمل ونقل جاده‌ای به صورت ویدئو کنفرانس در این استان افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مراسم افتتاحیه با حضور وزیر راه وشهرسازی، معاون راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در محل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مانه وسملقان برگزار و در این مراسم دو مجتمع خدمات رفاهی بین راهی ، یک مرکز مجاز معاینه فنی خودروهای سنگین و روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر راه روستایی در استان آماده بهره برداری شد.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشخصات این پروژه‌ها اظهار داشت: اجرای زیرسازی وروکش آسفالت گرم به طول ۲۴ کیلومتر درمحورهای شهرستان‌های شیروان، اسفراین و بجنورد، با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال افتتاح شد.

محمد اسلامی افزود: راه دسترسی مجتمع خدماتی رفاهی در محور گرمه-چمن‌بید با سه میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری و راه دسترسی مجتمع خدمات‌رفاهی در محور فاروج-قوچان با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری و مرکز مجاز معاینه فنی خودروهای سنگین با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان خراسان شمالی بهره برداری شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد : زیرساخت های حمل و نقل و ایمنی با استقرار حداکثری الزامات استانداردفراهم شود تا مردم عزیز سفرایمنی داشته باشند.

گفتنی است حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نیز ازساختمان در حال احداث اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج و محورهای ارتباطی بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز