دستگیری مکانیک قاتل

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۰:۰۵
کد خبر: ۸۷۱۲۵۵
دستگیری مکانیک قاتل
فرار ۴ ماهه شاگرد مکانیکی بعد از قتل دوست صمیمی‌اش در پارک با دستگیری وی در یکی از شهر‌های اطراف تهران پایان یافت.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مأموران کلانتری ۱۳۱ شهرری ساعت ۲۲.۳۰ ششم اسفند سال گذشته با تماس تلفنی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در پارک شهید جهان آرا محله جوانمرد قصاب قرار گرفتند.

پس از حضور مأموران کلانتری در صحنه جنایت و تأیید خبر اولیه، مشخص شد جسد متعلق به جوانی ۲۵ ساله است بنابراین موضوع به اداره دهم (ویژه قتل) پلیس آگاهی اعلام شد.

کارآگاهان در بررسی اولیه هویت مقتول را مورد شناسایی قرار دادند و در ضمن مشخص شد که وی از ناحیه گردن و کمر مورد اصابت جسم تیزی قرار گرفته است.

در ادامه تحقیقات پلیسی از شاهدان آن‌ها مدعی شدند که مقتول توسط یکی از دوستانش که جوانی ۳۰ ساله و از افراد شرور منطقه است به قتل رسیده است.

بررسی‌ها برای شناسایی مخفیگاه قاتل آغاز شد و کارآگاهان مخفیگاه وی را در یکی از استان‌های همجوار تهران شناسایی و قاتل را در بیستم تیرماه دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند.

متهم در تحقیقات پلیسی به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت: من و مقتول حدود ۸ سال با هم دوست صمیمی بودیم من در یک مکانیکی کار می‌کنم. مدتی قبل مقداری پول از رامین قرض کرده بودم، ولی چون دستم خالی بود نمی‌توانستم طلبش را پس بدهم تا اینکه شب حادثه ساعت ۹ در مغازه‌ام بودم که با مقتول تماس گرفتم و گفتم کجایی؟ و او گفت: جای همیشگی (پارک) من هم مغازه را بستم و ساعت ۱۰ بود که به پارک رسیدم. کمی صحبت کردیم تا اینکه گفت چرا طلبم را نمی‌دهی و... ناگهان مشاجره‌مان بالا گرفت. رامین با عصبانیت شروع به فحاشی کرد و چاقویی از جیبش در آورد و یک ضربه به دست من زد. من هم با چاقویی که همراه داشتم دو ضربه به او زدم و با خودرو شخصی خودم متواری و در یکی از استان‌های همجوار تهران مخفی شدم.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ  گفت: کارآگاهان در تحقیقات پلیسی دریافتند قاتل دارای چندین فقره سابقه نزاع و درگیری بوده و روانه زندان شده و نیز در یکی از نزاع‌ها نیز مرتکب قتل شده که با رضایت اولیای دم آزاد شده است. در حال حاضر نیز متهم با دستور قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده، در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز