خیرین می توانند هزینه خرید کتب درسی مستمندان را پرداخت کنند

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۹:۲۷
کد خبر: ۸۷۱۵۹۶
خیرین می توانند هزینه خرید کتب درسی مستمندان را پرداخت کنند
معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از راه اندازی سامانه ای خبر داد که با استفاده از آن، خیرین می توانند هزینه خرید کتب درسی مستمندان را پرداخت کنند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ علی باقرزاده، معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه خرید کتاب های درسی برای برخی از خانواده ها مشکل است، گفت: با راه اندازی این سامانه، خیرین می‌توانند مبلغ مورد نیاز خرید کتب درسی هر تعداد دانش آموز را که خواستند واریز کنند.

معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی افزود: پرداخت هزینه های کتب درسی به ویژه برای خانواده هایی که چند دانش آموز دارند دشوار است و خیرین می توانند با شناسایی مدرسه یا حتی دانش آموز مورد نظر خود، نسبت به پرداخت هزینه کتاب ها اقدام کنند.

باقرزاده گفت: در سال های گذشته که خرید کتاب به روش سنتی و حضور فیزیکی در محل توزیع انجام می شد، خانواد ها مشکلاتی داشتند و هزینه جداگانه ای هم برای رفت و آمد پرداخت می کردند، اما با روش الکترونیکی فعلی، مشکلات کمتر شده و امکان رصد روند و آمار توزیع نیز فراهم شده است.

وی افزود: مشخص شده که در مناطق محروم و حتی حاشیه تهران ثبت سفارش کمتری نسبت به برآوردها صورت گرفته که بخشی از آن به زیرساخت ها و در دسترس نبودن تجهیزات رایانه ای مربوط است.

باقرزاده گفت: با این حال ارزیابی های ما نشان می دهد که هزینه کتاب ها برای این خانواده ها قابل توجه است و دلیل عمده اقدام نکردن برای ثبت سفارش نیز همین است، لذا این سامانه امکان مشارکت خیرین را بوجود آورده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز