اراذل و اوباش خیابان فلاح دستگیر شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۹:۱۲
کد خبر: ۸۷۱۷۹۲
اراذل و اوباش خیابان فلاح دستگیر شد
رئیس پلیس امنیت تهران گفت: یکی از اراذل و اوباش متواری پایتخت که اقدام به قدرت‌نمایی می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دستگیری یکی از اراذل و اوباش متواری افزود: چندی پیش یکی از اراذل که اقدام به قدرت‌نمایی می‌کرد با شرب خمر در جنوب غربی تهران در خیابان فلاح به کسبه محل و دست‌فروشان و غرفه‌داران حمله کرده و اقدام به تخریب غرفه و محل کسب آنها کرده بود.

رئیس پلیس امنیت تهران تصریح کرد: این فرد با 4-3 نفر به این غرفه‌داران حمله و با قمه یک نفر را از ناحیه سر و دست مجروح کرد که پرونده به پلیس امنیت ارجاع شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه متهم شناسایی و مشخص شد که دارای 8 فقره سابقه در بحث قدرت‌نمایی، نزاع دسته‌جمعی و فردی، نزاع با سلاح، تصرف عدوانی، شرب خمر، استعمال و فروش مواد مخدر و اخلال در نظم عمومی و سرقت لوازم داخلی خودرو داشته است.

بیشتر بخوانید:

پنج فروند شناور قانون‌شکن توقیف شدند

سقوط مینی بوس به دره؛13 کشته

دو مقنی افغان در درون چاه جان باختند

شلاق؛ مجازات آزار کودک توسط پسر نوجوان

خودرو سواری حامل سوخت در آتش سوخت

پسر،پدر را به قتل رساند

سردار ذوالقدری تصریح کرد: با بررسی‌های اطلاعاتی مخفیگاه این فرد مشخص شد اما این فرد که در بحث خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشت مرتبا جای خود را عوض می‌کرد تا اینکه نهایتا مخفیگاهش در غرب مشخص و شناسایی و دستگیر شد و با حضور شاکیان با قرار بازداشت روانه زندان شد.

سردار ذوالقدری به کشف 12.5 کیلو تریاک از مخفیگاه این فرد و مشروبات الکلی خارجی و دو قمه که در دیوار منزل جاسازی کرده بود پرداخت و در پاسخ به پرسشی گفت: این متهم چون قبلا سابقه‌دار بود از یک ماه قبل متواری شده بود.

وی در خصوص برخورد دستگاه قضا با مجرمان خاطرنشان کرد: قطعا برخی از مجازاتها بازدارنده نیست و خلاهای قانونی در این خصوص داریم؛ البته در این پرونده هماهنگی با دستگاه قضا انجام شده تا برخورد بسیار قاطعی با متهم صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز