یک مسئول:

نقش کلیدی ‌سمن‌ها در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۰۱:۱۱
کد خبر: ۸۷۲۳۳۲
نقش کلیدی ‌سمن‌ها در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی
‌معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: تعامل با NGO‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در مناطق آزاد بیشتر شود.

‌به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ کمال اکبری در هجدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد کشور که در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد ماکو ترتیب یافت، با تاکید براهمیت تعامل با NGO‌ها و سازمان‌های مردم نهاد گفت: دولت از سازمان‌های مردم نهاد حمایت ویژه‌ای می‌کند.

وی از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین مناطق آزاد و سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ماحصل این تفاهم نامه تفویض اختیارات مربوط به صدور مجوز و فعالیت‌های سمن‌ها به سازمان‌های مناطق آزاد است.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور تاثیر مشارکتی سازمان‌های مردم نهاد را در کاهش ارتکاب جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی، کلیدی توصیف کرد و افزود: حمایت و توسعه سازمان‌ها در قالب حمایت معنوی، حمایت قانونی و ایجاد بستر‌های مناسب برای فعالیت سازمان‌های مردم نهاد و جلب مشارکت‌های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: مشارکت اجتماعی یکی از الزامات توسعه اجتماعی است و مناطق آزاد به واسطه قوانین خاص بستر مناسبی برای اینگونه فعالیت‌ها دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز