بازرس مجمع ملی سمن های جوانان کشور ؛

قانون مداری از ویژگی های شاخص فعالین سمن های جوانان است

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۲:۱۰
کد خبر: ۸۷۲۷۸۶
قانون مداری از ویژگی های شاخص فعالین سمن های جوانان است
یزدان پناه احمد آبادی گفت :قانون مداری از ویژگی های شاخص فعالین سمن های جوانان و اعضای مجمع ملی است و افرادی که به این الزام پایبند نیستند قطعا در این میان جایگاهی ندارند.

به گزارش خبرنگار برنا ؛ علی یزدان پناه احمدآبادی- بازرس مجمع ملی سمن های جوانان کشور - رعایت قانون را از ویژگی های شاخص فعالین اجتماعی در سازمان های مردم نهاد جوانان دانست.

وی با اشاره به فعالیت های فراگیر و داوطلبانه سازمان های مردم نهاد جوانان در زمینه های مختلف اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: طرح رتبه بندی سمن های جوانان به رشد کمی و کیفی آنها کمک خواهد نمود.

بازرس مجمع ملی سمن های جوانان با بیان اینکه تشکیل مجمع ملی سمن های جوانان به تسهیل سازی امور فرابخشی کمک بسزایی کرده است افزود: در نظام رتبه بندی سمن ها هیات رئیسه و اعضای مجمع ملی، بازوی اداره کل مشارکت های مردمی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان و نیز معاونت های فرهنگی و امور جوانان ادارات کل استانی خواهد بود.

یزدان پناه در ادامه اساسنامه جامع و طبق قوانین را شرط اولیه تشکیل سمن های جوانان و همچنین مجمع ملی دانست و افزود: قانون مداری از ویژگی های شاخص فعالین سمن های جوانان و اعضای مجمع ملی است و افرادی که به این الزام پایبند نیستند قطعا در این میان جایگاهی ندارند.

عضو هیات رئیسه مجمع ملی سمن های جوانان در پایان یکی از شاخص ترین عملکرد دو ساله معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان توانمند سازی، اشتغال و کارآفرینی جوانان عنوان کرد و افزود: تشکیل مجمع ملی نیز به اجرای این مهم کمک خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز