بررسی محیط زیستی نواحی ۱۲۲ گانه شهرداری تهران

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۴:۴۹
کد خبر: ۸۷۳۵۲۱
بررسی محیط زیستی نواحی ۱۲۲ گانه شهرداری تهران
بازدید دوره ای از فعالیت ها و اقدامات محیط زیستی نواحی 122 گانه شهرداری تهران به منظور تصمیم گیری بهنگام مدیران شهری جهت بهبود عملکرد توسط اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار انجام می شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ صدرالدین علی پور مدیرکل محیط زیست تاکید نمود: فعالیت ها، اقدامات و پروژه های محیط زیستی مناطق 22گانه شهرداری تهران در تمامی حوزه های مرتبط با محیط زیست توسط تیم کارشناسی و تخصصی اداره کل محیط زیست مورد بازدید و بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: بازدیدهای تخصصی محیط زیستی مناطق 22گانه شهرداری تهران با هدف تسریع و تسهیل امور در روند اجرای پروژه ها آغاز شده و تا شهریور ماه سال جاری ادامه دارد که به منظور بهبود کیفیت اقدامات و فعالیت های محیط زیستی، نتایج آن به اطلاع شهرداران مناطق خواهد رسید.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار خاطرنشان ساخت: بازدیدهای دوره ای از مناطق به صورت فصلی و به منظور بررسی نحوه فعالیت پروژه ها به لحاظ کیفی و کمی و رفع مسائل و موانع موجود صورت می گیرد.

وی با اشاره به شعار مدیریت شهری "تهران شهری برای همه"، گفت: توجه به مسائل محیط زیستی در کنار تمام فعالیت های عمرانی، شهرسازی و غیره از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لذا، بازدید دوره ای از پروژه ها و در نتیجه تصمیم گیری بهنگام مدیران شهری با در نظر گرفتن مشکلات موجود منجر به پیشرفت صحیح و مطلوب پروژه ها خواهد شد.

در همین راستا، کارشناسان اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، از فعالیت های و پروژه های محیط زیستی مناطق 1 و 18 اعم از سوله های بازیافت و تفکیک پسماند، تجهیزات خورشیدی موجود در ساختمان نواحی و بوستان های انرژی، پکیج ها و سیستم های تصفیه آب و فضلاب بازدید نمودند.

در این بازدید، عملکرد پیمانکاران در همه حوزه های مرتبط شامل فضای سبز و لایروبی نهرها، موارد اصلاح الگوی مصرف در ساختمان نواحی، مستندات ایزو، نحوه تفکیک پسماند از مبدا و میزان پیشرفت پروژه های سال 98 مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، بررسی های مذکور و نتایج حاصل از آن ها در نهایت در جلسات ستادی که با حضور شهرداران مناطق تشکیل می شود، جهت اخذ تصمیمات لازم مطرح خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز