بازداشت ۱۵ تن از فروشندگان موادمخدر با عملیات ضربتی پلیس در جاده جاجرود

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۹:۵۷
کد خبر: ۸۷۳۷۷۴
بازداشت ۱۵ تن از فروشندگان موادمخدر با عملیات ضربتی پلیس در جاده جاجرود
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات عملیات پلیس برای جمع‌آوری سوداگران مرگ در حاشیه جاده جاجرود را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در حاشیه طرح جمع‌آوری فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر از مناطق حاشیه‌ای شمال شرق پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات پاکسازی پاتوقهای واقع شده در جاده قدیم جاجرود در دو مسیر رفت و برگشت توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با استفاده از تیمهای پلیسهای تخصصی مانند پلیس پیشگیری، مبارزه با موادمخدر و یگانهای امداد از شامگاه شب گذشته آغاز شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این عملیات تا حدود ساعت دو بامداد امروز به طول انجامید، گفت: در این عملیات منجسم و دقیق، 15 سوداگر مرگ و فروشندگان اصلی موادمخدر در محورهای حاشیه اتوبان جاجرود بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: حدود 100 معتاد رسمی و تفننی و حدود 70 معتاد متجاهر نیز طی این عملیات در محورهای مذکور بازداشت شده و کار غربالگری و ساماندهی این افراد انجام می‌شود.

حسنوند با اشاره به پاکسازی محورهای منتهی به غرب و شرق جاده جاجرود از خرده‌فروشان مواد و معتادان متجاهر، خاطرنشان کرد: این طرح ادامه‌دار خواهد بود.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در این عملیات از سگهای تربیت شده مبارزه با موادمخدر و تجهیزات و امکانات فنی نیز استفاده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز