معاون حقوقی و امور مجلس؛

مدارس طبیعت و مسجد محور مجوز قانونی ندارند

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۱۷:۵۸
کد خبر: ۸۸۴۷۰۹
مدارس طبیعت و مسجد محور مجوز قانونی ندارند
معاون حقوقی و امور مجلس اظهارکرد: مدارس طبیعت و مسجد محور مجوز قانونی ندارد و این موضوع به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی منعکس‌شده است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ علی عسکری گفت: سیاست راهبردی آموزش ‌و پرورش در وضع فعلی مدیریت تسهیل‌ یافته و مبتنی بر رضایت‌مندی مردم و فرهنگیان است و بر این باوریم که تصدی گرایی و ایجاد تمرکز به دیوان‌سالاری منجر شده است، آفتی برای کشور است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش ‌و پرورش ادامه داد: طرح مدرسه در دستگاه تعلیم و تربیت از راه واگذاری اختیارات به مدیران مدارس،‌ معلمان و اولیای دانش‌آموزان که عوامل مهمی برای شکوفایی و اجرای سند تحول بنیادین و رسیدن به مدارس تمام ساحتی محسوب می‌شوند برای تمرکز‌زدایی و برون‌رفت از وضع موجود است.

او افزود: این طرح که از اول مهر به اجرا درمی‌آید باعث ایجاد انگیزش بیشتر در آموزشکده‌ها و ساماندهی مدارس در شکل مدیریتی جدید با اختیار و اعتبار متوازن و مطلوب خواهد بود و از بخشنامه‌های دستوری و بروکراسی کاهنده و فرصت سوز جلوگیری می‌کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش ‌و پرورش درباره مدارس طبیعت و همچنین مدارس مسجد محور که در فضای مجازی تبلیغ می‌شود، گفت: این مدارس مجوز قانونی ندارند و به جهت اهمیت موضوع،‌ مجوزدار نبودن مدارس یاد شده را به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس منعکس کرده‌ایم و خوب است اولیای دانش‌آموزان به این مطلب توجه کافی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز