تسهیلات ‍پنجمین نمایشگاه «ایران فارما» برای دانشجویان

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۹:۰۰
کد خبر: ۸۸۸۶۵۷
تسهیلات ‍پنجمین نمایشگاه «ایران فارما» برای دانشجویان
برنامه های همسوی پنجمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» (دارو و صنایع وابسته) برای سهولت حضور و استفاده دانشجویان علاقمند از این نمایشگاه اعلام شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ همزمان با برنامه ریزی برای برگزاری پنجمین دوره از نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» تسهیلاتی برای حضور دانشجویان رشته های علوم پزشکی٬ دارویی٬ بهداشت ٬ تغذیه و سایر رشته های مرتبط معین شد که در طول برگزاری این نمایشگاه در اختیار دانشجویان متقاضی قرار خواهد گرفت.  

بر اساس این گزارش برگزارکنندگان پنجمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما»( دارو و صنایع وابسته) با دانشگاه های مختلف کشور وارد تعامل شده و پس از برقراری ارتباط با نمایندگان دانشجویان در دانشگاه ها٬ فهرست خدمات پنجمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما»( دارو و صنایع وابسته) را به دانشگاه های مذکور اعلام کرده اند. بر اساس موارد اعلام شده٬ مقرر است دانشجویان شرکت کننده در پنجمین دوره نمایشگاه «ایران فارما» ( دارو و صنایع وابسته) از تسهیلاتی همچون بن کتاب ،  ایاب و ذهاب و امکان حضور در نشست شرکت های دارویی در طول برگزاری این نمایشگاه بهره مند شوند.

این گزارش حاکی است فعالیت های لازم برای اسکان دانشجویان شهرهای مختلف در پنجمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» ( دارو و صنایع وابسته) در حال انجام است. در همین راستا دانشجویانی که از شهرهای مختلف برای بازدید از پنجمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» عازم تهران می شوند در  هتل مجاور حرم مطهر امام خمینی (ره) اسکان خواهند یافت. مراحل پذیرش دانشجویان متقاضی استفاده از محل اسکان بعد از اعلام اسامی آنها از طریق دانشگاه ها و هماهنگی با مسئولان اسکان دانشجویی طی خواهد شد. برای پذیرش دانشجویان متقاضی حضور و بازدید از پنجمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» ( دارو و صنایع وابسته) محدودیت و سقف در نظر گرفته نشده است..

بنابراین گزارش٬ دانشجویان متقاضی بازدید و حضور در پنجمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» (دارو و صنایع وابسته) از پنجاه درصد بن تخفیف خرید کتاب در این دوره از نمایشگاه برخوردار خواهند بود. بن تخفیف مذکور از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران برای خرید کتاب به دانشجویان رشته های مرتبط در حوزه سلامت اختصاص داده شده است. رقم اختصاص یافته بن تخفیف به دانشجویان در دوره گذشته نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» (دارو و صنایع وابسته) معادل با ۱۹۶ میلیون تومان بوده است. پیش بینی می شود حداقل همین مقدار بن تخفیف خرید کتاب در پنجمین دوره از برگزاری نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» برای خرید کتاب دانشجویی اختصاص یابد. گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما»( دارو و صنایع وابسته) با فراهم آوردن زمینه لازم برای فروش کتب رشته های علوم پزشکی به مهملی برای برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب رشته های علوم پزشکی تبدیل شده است.

لازم به ذکر است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه حضور در نمایشگاه می توانند با شماره های ۸۸۲۰۳۸۴۵ و ۸۸۲۰۳۸۴۶ تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی www.iranphamaexpo.com مراجعه کنند. پنجمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» ( دارو و صنایع وابسته) از دوم تا چهارم مهر ماه در مصلی تهران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز