رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

افتتاح اولین مرکز درمان اعتیاد با محوریت درمان اجتماع محور

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۱:۵۱:۴۲
کد خبر: ۸۹۷۴۰۵
افتتاح اولین مرکز درمان اعتیاد با محوریت درمان اجتماع محور
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اولین مرکز جامع درمان اعتیاد با تجربیات ۳۹ ساله با محوریت درمان اجتماع محور در اصفهان در چند روز آینده افتتاح می شود و مددجدیان ۴ ماه در آنجا هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور صبح امروز در حاشیه همایش فصلی دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانهای سراسر کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از معظل اعتیاد موضوع مهمی است و در کنار کاهش شیوع کاهش بروز هم مهم است.

وی افزود: مراکز کاهش آسیب، شلترها، دی آی سی ها در استانهای مختلف فعال هستند و برای گروه هایی که بیشتر مورد آسیب قرار می گیرند مثل زنان و کودکان برنامه های خوبی دارند.

قبادی دانا بیان کرد: با فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی مواجه هستیم که در همین راستا بهزیستی در حال فعالیت است تا در راستای کاهش آسیب های حاصل از این فضا فعالیت هایی زا دارند.

وی اظهار کرد: اولین مرکز جامع درمان اعتیاد با تجربیات ۳۹ ساله با محوریت درمان اجتماع محور در اصفهان در چند روز آینده افتتاح می شود و مددجدیان ۴ ماه در آنجا هستند و بعد درمان های اجتماعی برای آنها انجام می شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ویژگی این مرکز این است که برای هر فزد یک نسخه اختصاصی ارائه داده می شود و با جزییات فردی کار درمان انجام می شود.

وی بیان کرد: افرادی که این دوره را طی می کنند ارتباطشان با این مجموعه حفظ می شود و سعی داشتیم تا هزینه ها به حداقلی برسد.

قبادی دانا اظهار کرد: این مرکز با توجه به شرح وظایف و خدماتشان ظرفیتشان محدود است و در حد ۱۰۰ نفر آغاز به کار می کنند. همزمان در استانهای مختلف هم این مراکز تاسیس می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز