دزدان مسلح طلافروشی فقط ۵۰ روز خوشحال بودند!

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۲۱:۲۸:۴۷
کد خبر: ۸۹۷۷۶۹
دزدان مسلح طلافروشی فقط ۵۰ روز خوشحال بودند!
فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری 2 سارق نافرجام طلا فروشی پس از 50 روز متواری شدن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛سرهنگ "داود امجدی" بیان کرد: در مرداد ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبری مبنی بر تیراندازی به سمت یک مغازه طلافروشی و سرقت نافرجام در یکی از محلات این شهرستان به پلیس اعلام شد.

 

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مطلع شدند که سارقان مسلح با تیراندازی به سمت مغازه طلافروشی قصد سرقت داشته ‌اند که به دلایل نامعلومی نتوانسته‌اند نیت شوم خود را عملی کنند و با موتورسیکلت متواری شده‌اند.

سرهنگ "امجدی" با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهمین متواری در دستور کار ماموران قرار داشت، خاطر نشان کرد: پس از 50 روز کار فنی، اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند 2 نفر از سارقان مسلح را در استان کرمان و شهرستان اقلید شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه کارآگاهان موفق شدند با اخذ نیابت قضائی در دو عملیات ضربتی، هر 2 نفر متهم را دستگیر کنند، خاطر نشان کرد: در بازرسی از منزل آنان، یک قبضه اسلحه جنگی کلاش که در سرقت نافرجام استفاده شده است کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمین ضمن اقرار به تیراندازی و سرقت نافرجام، روانه زندان شدند، از واحدهای صنفی خواست تا با رعایت نکات ایمنی مانع از وقوع سرقت شوند.

نظر شما