بیش از یک تن انواع موادمخدر در خاش کشف شد

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۵:۴۱:۱۶
کد خبر: ۹۰۰۹۲۷
بیش از یک تن انواع موادمخدر در خاش کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۶۲۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان مواد در شهرستان خاش کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان خاش مطلع شدند.

وی ادامه داد: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی خاش پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی حوالی ساعت ۳ بامداد روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با  ۲دستگاه وانت تویوتا در حال جا به جایی محوله موادمخدر در مسیر سراوان - خاش بودند شناسایی و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان با مشاهده عوامل انتظامی به سمت خودروهای پلیس تیراندازی و متواری شدند که پس از طی مسافتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروها را با قانون به کارگیری سلاح متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در این عملیات ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی در بازرسی از خودروها یک تن و ۶۲۴کیلو و ۹۳۳ گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۳۷۱ کیلو و ۷۷۸ گرم تریاک، ۲۵۳ کیلوگرم حشیش، ۳۲ گرم شیشه، ۱۲۳ گرم سایر مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیری فشنگ جنگی کشف و ضبط کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می کند.

نظر شما