معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

افتتاح ۴۶۳ پروژه بهسازی و احیای بافت باارزش روستایی به همت بنیاد مسکن

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۲:۱۴
کد خبر: ۹۱۱۹۰۷
افتتاح ۴۶۳ پروژه بهسازی و احیای بافت باارزش روستایی به همت بنیاد مسکن
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۶۳ پروژه بهسازی و احیای بافت باارزش و گردشگری روستایی در هفته گذشته آغاز شد، گفت: در حال حاضر، بیش از ۱۴۶۸طرح هادی و اجرای ۱۱۴۸ طرح هادی و بهسازی محیط روستایی به همت بنیاد شروع شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا شاملو، معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از اجرای بیش از یکهزار طرح هادی و بهسازی محیط روستایی در هفته روستا و افتتاح آنها خبر داد و اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در خصوص واحدهای مسکونی روستایی و همچنین طرح های مرتبط با روستاهای سراسر کشور، برشمرد.

شاملو گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در هفته گذشته، بیش از ۱۴۶۸ طرح هادی و اجرای ۱۱۴۸ طرح هادی و بهسازی محیط روستایی را آغاز کرد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: همچنین در حال حاضر ۲۴ هزار و ۶۵۲ سند املاک روستایی صادر شده  و ۴۶۳ پروژه بهسازی و احیای بافت باارزش و پروژه گردشگری روستایی و روستاهای شاخص با ویژگی های گردشگری آغاز به کار کرده اند.

وی از آغاز پروژه‌های فوق طی مراسمی در هر استان خبر داد و گفت: بهسازی محیط روستایی و تقویت گردشگری روستایی از برنامه های کلان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که در دست انجام است.

نظر شما