تغییر پیمانکار تغذیه دانشگاه علم و صنعت

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۸:۰۳
کد خبر: ۹۱۴۲۹۷
تغییر پیمانکار تغذیه دانشگاه علم و صنعت
دانشگاه علم و صنعت در ارتباط با مشکلات تغذیه‌ای اخیر اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است؛ نظر به اهمیت سلامت دانشجویان و در ادامه عزم راسخ برای ارایه خدمات بهینه، دانشگاه اقدامات متعددی را انجام و تمهیدات لازم را تا حصول نتیجه مطمئن ادامه خواهد داد. امید است با همفکری و همدلی و همراهی همه اقشار دانشگاهی به ویژه دانشجویان عزیز دانشگاه، از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری به عمل آید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با اعلام دانشگاه علم و صنعت از آنجا که حوزه معاونت دانشجویی، متولی ارایه خدمات به دانشجویان عزیز دانشگاه بوده و در جهت تامین رفاه حال آنان فعالیت می‌کند، حسب وظایف خود در رابطه با موضوع پیش آمده، اقدامات و تصمیماتی را اتخاذ کرد.

در ابتدا کارگروهی با حضور نمایندگان دانشجویی و همکاران معاونت دانشجویی، جهت بررسی همه جانبه موضوع پیش آمده تشکیل شد و از دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی (با توجه به مسئولیت تخصصی آن در بررسی سلامت مواد غذایی)، در تاریخ ۲۴ مهر ۹۸ برای بررسی جامع و نمونه برداری دقیق، در خصوص تهیه مواد، نگهداری، طبخ و فرآیند توزیع غذای دانشگاه تیمی به دانشگاه دعوت شد. همچنین تمامی هزینه‌های درمانی دانشجویان مبتلا جبران می‌شود.

در پایان تاکید می‌شود تلاش تمامی همکاران معاونت دانشجویی، ارایه خدمات هر چه مطلوبتر به دانشجویان است و دانشگاه مصمم است برای پیشگیری از پیشامدهای مشابه، هرگونه اقدام لازم را به انجام رساند؛ لذا در پی مسایل اخیر و با توجه به اهمیت حفظ سلامت دانشجویان، دانشگاه تغییر پیمانکار تغذیه را در دستور کار خود قرار داده است. امید که با مسئولیت پذیری، همکاری و وفاق، شاهد تکرار اینگونه نواقص نباشیم.

نظر شما