سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری؛

بلیت هواپیما گران نمی شود/ با متخلفان برخورد خواهد شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۳:۱۴:۴۹
کد خبر: ۹۲۵۰۲۹
بلیت هواپیما گران نمی شود/ با متخلفان برخورد خواهد شد
رضا جعفر زاده با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: بلیت هواپیما گران نمی شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت:  هیچ تغییری در نرخ بلیت هواپیما صورت نخواهد گرفت و  شرکت های هواپیمایی هیچ تصمیمی برای تغییر نرخ بلیت هواپیما در دستور کار ندارند.

او افزود:  چنانچه هر شرکتی افزایش قیمت داشته باشد تخلف به حساب می آید و هر کسی بیرون از دامنه قیمت هایی که در تاریخ 26 شهریور ماه اعلام شده بلیت فروشی کند، متخلف است.

جعفرزاده در رابطه با چگونگی نظارت بر کنترل قیمت های بلیت هواپیما تصریح کرد: نظارت به وسیله بازرسان به صورت موردی و گزارشات مردمی انجام خواهد شد.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری چنانچه شرکتی بلیتی خارج از قیمت های اعلام شده و به هر شکلی ارائه کند با او برخورد خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که اگر شرکتی قیمت های بلیت خود را افزایش داد، چه باید انجام داد، افزود: اگر مراکز فروش مجوز داشته باشند قطعا مکانیزم برخورد با آن ها دیده شده و اگر بیرون از این چارچوب باشد سایت متخلف به مراجع ذیربط برای اعمال قانون  از طرف سازمان هواپیمایی کشوری به صورت مکتوب معرفی خواهند شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: درخواست ما این است که مردم از مراکز معتبر خرید داشته باشند و آن مراکزی که لیستشان در سایت هواپیمایی کشور است مورد تائید خواهند بود.

به گفته جعفر زاده چنانچه تخلفی مشاهده شد افراد  در ابتدا به شرکت هواپیمایی شکایت کنند و نهایتا از طریق سایت هواپیمایی کشور اقدام کرده و این اقدام قابل پیگیری خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز