رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ناجا:

ورود به محورهای کوهستانی بدن زنجیر چرخ ممنوع!

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۱:۱۳
کد خبر: ۹۲۶۵۰۹
ورود به محورهای کوهستانی بدن زنجیر چرخ ممنوع!
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: با توجه به بارش برف و شرایط جوی حاکم در اکثر جاده های مناطق کوهستانی، پلیس از تردد خودرو فاقد زنجیر چرخ در این محورها جلوگیری می کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر رحمانی، افزود: براساس اطلاعات دریافتی هم اکنون در اکثر محورهای کوهستانی کشور به خصوص خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، شاهرود، گلستان، یزد، شیراز، کرمان، گیلان و مازندران بارش شدید برف جریان دارد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از جاده های مناطق مختلف کشور بارش باران گزارش شده است، ‌ اظهار داشت: با توجه به بارش باران در دیگر مناطق کشور رانندگان سعی کنند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حرکت کرده و مراقب لغزندگی سطح اینگونه جاده ها باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ناجا تصریح کرد: همچنین مه گرفتگی در برخی از ارتفاعات مناطق کوهستانی از جمله اردبیل، سمنان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی موجب کاهش دید رانندگان شده است.

سرهنگ رحمانی با تاکید بر اینکه هم اکنون تردد در محورهای شاهرود با توجه به بارش شدید برف با زنجیر چرخ الزامی است، افزود: محور فیروزکوه نیز که از ساعت ۱۷ روز گذشته به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود ۵ صبح امروز بازگشایی شد.

به گفته وی، هم اکنون کیلومتر ۲۰ محور جاسک – میناب نیز به علت طغیان رودخانه مسدود شده است.

وی با بیان اینکه به همراه داشتن زنجیر چرخ برای همه خودروهای در حال تردد در جاده های کشور به خصوص ارتفاعات کوهستانی الزامی است، گفت: هموطنان می توانند برای آگاهی یافتن از آخرین وضعیت جاده های کشور با شماره تلفن ۱۲۰ یا ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس حاصل نمایند.

نظر شما