طرح دانشگاه آزاد برای بخشودگی سربازی

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۰۷:۰۳
کد خبر: ۹۲۹۲۷۴
طرح دانشگاه آزاد برای بخشودگی سربازی
مدیر تسهیلات باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد از طرح جدیدی برای بخشودگی بخشی یا تمام سربازی نخبگان و پژوهشگران این باشگاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شهاب خاقانی، از طرح جدید دانشگاه آزاد برای کاهش یا بخشودگی سربازی اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر طرح بخشودگی سربازی اعضای باشگاه در تفاهم با نیروهای مسلح در دستور کار قرار دارد که البته هنوز به نتیجه نرسیده است و در مرحله ابتدایی قرار دارد.

مدیر تسهیلات و حمایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این طرح در بسیاری از ارگان ها و سازمان ها در حال اجرا شدن است و دانشگاه آزاد در نظر دارد این طرح را به مرحله اجرا برساند؛ چرا که هم اعضای باشگاه منتفع خواهند شد و هم سازمان های مربوطه که به دنبال انجام پژوهش های خود توسط نخبگان هستند، نفعی خواهند برد.

وی ادامه داد: به طور مثال طرح های پژوهشی از سوی ستاد نیروهای مسلح و یا سازمان های وابسته به صورت فراخوان اعلام می شود، پس از آن اعضای باشگاه با توجه به رشته تخصصی و توانایی خود می توانند پروپوزال را تهیه و آن را ارائه دهند و در نهایت در صورت موافقت، کار آغاز و بخشودگی بخشی یا تمام سربازی اعمال می شود.

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان سما در بیش از ۸۰ واحد در سراسر کشور دارای دفتر بوده و به حمایت از پژوهشگران می پردازد.

نظر شما