کشف ۵ تن چای سرقتی در بندرعباس

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۲:۰۵
کد خبر: ۹۳۲۴۳۸
کشف ۵ تن چای سرقتی در بندرعباس
رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: ۵ تن چای سرقتی به ارزش ۸میلیارد در بندرعباس کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عبدالمجید کرمی، روز پنجشنبه افزود: درپی ارسال پرونده ای تحت عنوان سرقت محموله ای از اسکله شهیدرجایی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت استان قرارگرفت.

وی ادامه داد: با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد یک دستگاه کشنده دانگ فنگ بدون انجام تشریفات وارد محوطه اسکله شهید رجایی و سازمان بنادر دریانوردی هرمزگان شده و بدون رعایت تشریفات خروج کالا و ثبت در دستگاه مربوطه، اقدام به سرقت یک دستگاه کانتینر محموله بار چای کرده است.

وی بیان داشت: در بررسی های انجام شده فعالیت باند سارقان سازمان یافته دراین خصوص تایید شد و در ادامه تحقیقات و رصد تمامی دوربین های مداربسته مسیر حرکت خودرو حامل کانتینر  به سرقت رفته به سمت شرکت هایی که اقدام به صادرات کالا به صورت فله ای می نمایند، بوده است.

رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهارداشت: با همکاری یگان حفاظت بندر شهید رجایی مشخص شد کانتینر مسروقه در محوطه یک شرکت در زیر چندین کانتینر مخفی شده است.

سرهنگ کرمی ادامه داد: ماموران با همراهی گارد اسکله شهید رجایی به محل شرکت مربوطه اعزام و کانتینر مسروقه را در حالیکه شماره ارقام آن به صورت حرفه ای تغییر داده شده بود،  کشف کردند.

وی یادآورشد: در بازرسی از محوطه شرکت و یک انبار ، میزان ۵تن چای سرقتی کشف و تاکنون در این زمینه ۹ متهم دستگیر شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز