تحویل کارت‌های سوخت تاکسی‌های ون با سهمیه ۶۰۰ لیتر

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۵۷:۴۱
کد خبر: ۹۳۶۰۲۹
تحویل کارت‌های سوخت تاکسی‌های ون با سهمیه ۶۰۰ لیتر
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تحویل کارت‌های جدید سوخت تاکسی‌های ون با سهمیه ۶۰۰ لیتری از روز یکشنبه ۲۴ آذر اجرایی می‌گردد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، با اشاره به اجرای طرح  سهمیه بندی سوخت، گفت: کارت‌های سوخت جدید تاکسی‌های ون با ۶۰۰ لیترسهمیه از روز یکشنبه ۲۴ آذر تحویل تاکسیرانان می شود.

ضامنی گفت: در این خصوص در تهران، برای آن دسته از رانندگان تاکسی‌های ون که پروانه فعالیت آن‌ها دارای اعتبار است، پیامک ارسال خواهد شد و آن‌ها باید با مراجعه به محل اعلامی نسبت به دریافت کارت سوخت خود اقدام نمایند، آن دسته از رانندگانی که پروانه فعالیت آن‌ها منقضی شده است باید با مراجعه به سازمان تاکسیرانی تهران نسبت به تمدید پروانه خود اقدام نمایند تا کارت سوخت برای آن‌ها صادر گردد.

وی افزود: در سایر شهر‌های کشور رانندگان  تاکسی‌های ون از روز دو شنبه مورخ ۲۵ آذر ۹۸ جهت دریافت کارت سوخت جدید خود به سازمان‌های تاکسیرانی مراجعه و کارت خود را تحویل گیرند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: با توجه به زمان کم باقی مانده تا پایان آذر و به منظور استفاده کامل رانندگان از این سهمیه، مابه التفاوت ۲۰۰ لیتری سهمیه سوخت آذرماه رانندگان، بر اساس هماهنگی‌هایی که با وزارت کشور و شرکت نفت صورت گرفته است، در سهمیه دیماه آن‌ها لحاظ می‌گردد و کارت سوخت تاکسی‌های ون در دیماه ۸۰۰ لیتر شارژ خواهد شد، از بهمن ماه به صورت ماهانه کارت سوخت خودرو‌های ون ۶۰۰ لیتر شارژ می‌گردد.

این مقام مسئول اعلام کرد: کارت‌های سوخت قدیمی ون‌ها تا پایان آذرماه فعال است و تاکسیرانان می‌توانند از باقیمانده سهمیه آن تا پایان ماه جاری استفاده نمایند.

ضامنی در پایان گفت: مدارک لازم جهت تحویل کارت اصل و کپی کارت خودرو و کارت ملی می‌باشد.

نظر شما