استاندار مازندران از تالاب میانکاله و محل تلفات پرندگان مهاجر بازدید کرد

۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۹:۵۲
کد خبر: ۹۵۶۱۸۵
استاندار مازندران از تالاب میانکاله و محل تلفات پرندگان مهاجر بازدید  کرد
استاندار مازندران از تالاب بین‌المللی میانکاله و محل تلفات پرندگان مهاجر بازدید کرد و پس از آن در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در پاسگاه محیط‌بانی قلعه پایان برگزار شد، دستورات لازم را برای بررسی و اعلام علت یا علل وقوع تلفات پرندگان در سریعترین زمان ممکن صادر کرد. ‎

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، از تالاب  بین المللی میانکاله و محل تلفات پرندگان مهاجر بازدید کرد.  

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در جریان این بازدید، اقدامات انجام شده در روزهای گذشته و توضیحات لازم را به مقام عالی دولت در استان ارائه کرد.   

پس از بازدید از محل تلفات پرندگان مهاجر، جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار مازندران در پاسگاه محیط‌بانی قلعه پایان برگزار شد.   

در این جلسه احمد حسین‌زادگان، استاندار مازندران، ضمن قدردانی از اقدامات ادارات کل محیط زیست و دامپزشکی استان و همه کسانی که در این راستا فعالیت دارند بر استمرار تلاش‌ها و کمک و همراهی بیشتر دستگاه‌های مسئول به تناسب نیازها تاکید کرد و افزود: سازمان دامپزشکی کشور با همکاری مراکز علمی، تحقیقاتی مرتبط و معتبر با جدیت تمام نسبت به بررسی و اعلام علت یا علل وقوع تلفات پرندگان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام نماید.   

وی کلیه دستگاه‌ها را مکلف به همکاری با محیط زیست استان در خصوص تامین نیرو و تجهیزات مورد نیاز برای جمع آوری و امحاء بهداشتی لاشه‌های پرندگان تلف شده، کرد.   

استاندار مازندران از صداوسیما و رسانه‌ها خواست تا در خصوص اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم برای انجام مراقبت‌های بهداشتی اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز