پیشنهاد رئیس شورای اسلامی شهر تهران برای توسعه مناطق جنوبی تهران:

درآمدهای اضافی در منطقه هزینه شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۵:۱۹:۲۴
کد خبر: ۹۶۳۰۸۸
درآمدهای اضافی در منطقه هزینه شود
محسن هاشمی از پیشنهاد جدیدی در لایحه بودجه 99 شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در رابطه با انتقاد برخی شورایاران برای هزینه کرد بودجه مناطق در خارج از منطقه گفت: در حال حاضر بودجه شهرداری به خزانه کل می‌رود یعنی هر پولی از سوی هر منطقه یا شرکت در شهرداری کسب می‌شود باید به خزانه واریز شود و سپس بودجه به مناطق اختصاص پیدا می‌کند.

او در مورد چرایی این اتفاق گفت: این تصمیمی است که شورا شهر گرفته است.

هاشمی تصریح کرد: نمی‌توانم بگویم با این روند موافق یا مخالفم. در جایی موافقم و در مورد دیگر نه.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با ذکر مثالی گفت: به‌طور مثال مناطق برخوردار درآمدهای چند صد میلیارد تومانی دارند این‌ها اگر بخواهند در منطقه پول خود را خرج کنند مناطق جنوبی دچار مشکل می‌شوند.

او اضافه کرد: نباید به این‌ها صفر و صد نگاه کنیم لازم است در برخی جاها اجازه بدهیم. مثلا اگر مناطق جنوبی درآمد بالاتر از بودجه اختصاصی داشتند باید بتوانند در آن مناطق هزینه کنند. مناطق 15 تا 18 درآمد بیشتری از بودجه اختصاصی اگر داشته باشند باید آن را در مناطق خود هزینه کنند.

هاشمی بیان کرد: در بودجه امسال باید این مسئله دیده شود. یکی از پیشنهادات من این است که در مناطق غیر برخوردار اگر درآمدی بیش از سهمیه تعیین شده وجود دارد لازم است تا در خود منطقه هزینه شود که این امر سبب توسعه مناطق جنوبی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز