نوروزنامه ۹۹/ معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا:

داروخانه‌های آنلاین مجوز ندارند/ مردم از سایت معتبر دارای نشان الکتریک خرید کنند

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۲۳:۲۳:۳۸
کد خبر: ۹۸۱۱۲۴
داروخانه‌های آنلاین مجوز ندارند/ مردم از سایت معتبر دارای نشان الکتریک خرید کنند
سرهنگ رامین پاشایی با اشاره به فروش برخی مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی آنلاین گفت: هیچ داروخانه آنلاین مجوزداری در کشور وجود ندارد و مرجع خرید دارو، داروخانه های مجاز سطح شهرها هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا، با بیان اینکه در این روزها تمایل مردم به سایت های مجازی افزایش پیدا کرده است، گفت: افراد مجرم بر اساس شرایط، فعالیت‌های خود را طراحی می‌کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا بیان کرد: این روزها گرایش به سوی جعل سایت و فروشگاه‌های معتبر وجود دارد. بدین ترتیب برخی مجرمان سایت فروشگاه‌ها را با نام جعلی راه‌اندازی کرده و افراد را ترغیب به خرید کالایی می‌کنند که در واقعیت وجود ندارد و با بنجل فروشی و بدل اندازی کالاهایی مانند گوشی و ساعت نیز افزایش پیدا کرده است. اجناس مورد فروش عموما با قیمت پائین عرضه می‌شود.

او اضافه کرد: مردم از سایت معتبر دارای نشان الکتریک خرید کنند و این سایت‌ها باید مورد تائید شورای صنفی کسب و کار باشد.

سرهنگ پاشایی خاطرنشان کرد: ارائه اقلام شوینده و بهداشتی در این روزها افزایش پیدا کرده که برخی از آنان تقلبی و بدون کیفیت هستند و باید مورد توجه قرار بگیرد.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در رابطه با فروش داروهای درمان کرونا گفت: برخی تبلیغ داروی قطعی درمان کرونا می‌کنند. مردم دقت کنند که هیچ داروخانه آنلاین مجوزدار در کشور وجود ندارد و مرجع خرید دارو، داروخانه‌های مجاز سطح شهرها هستند.

به گفته او برخی از این سایت‌ها مسدود شده است.

dd0efb50-aa1f-4a82-897e-cc12bb2e24d7

نظر شما