استاندار لرستان:

پیاده روی اربعین برگزار نخواهد شد / رشد خطرناک شیوع کرونا در لرستان / جهش مجدد تعداد بستری های کرونایی در استان

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۴:۴۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۷۳۸۳
پیاده روی اربعین برگزار نخواهد شد  / رشد خطرناک  شیوع کرونا در لرستان  / جهش مجدد تعداد بستری های کرونایی در استان
سید موسی خادمی گفت: ‍ براساس تصویب ستاد ملی کرونا به دلیل جهش مجدد بیماری کرونا امسال پیاده روی اربعین برگزار نخواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛   خادمی روز شنبه در حاشیه  جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا  که در خصوص بررسی آخرین وضعیت کشور به لحاظ شیوع بیماری کرونا به ریاست دکتر روحانی برگزار شده بوده بود اظهار کرد:  یکی از موارد مطرح شده در این جلسه حضور دانش‌آموزان در مدرسه با رعایت پروتکل های بهداشتی بود که اگر پروتکل ها رعایت نشوند این موضوع نباید ادامه پیدا کند.

استاندار لرستان یکی دیگر از موضوعات جلسه را  بازگشایی دانشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامتی عنوان کرد.

 خادمی با اشاره به اعلام  مقامات عراقی ،افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، برگزاری مراسم اربعین چه به شکل پیاده روی به سمت عراق و چه در داخل کشور کاملاً منتفی است و این موضوع در جلسه امروز قطعی شد.

اوبا اشاره به بررسی روند شیوع بیماری در استان های مختلف کشور، خاطر نشان کرد: متاسفانه یکی از استان‌هایی که در چند روز اخیر جهش مجددی در تعداد بستری ها داشته است استان لرستان است و این نشان می‌دهد احتمالا در  مقطعی مراعات مردم کم شده و امروز آثار آن را مشاهده می کنیم و لازم است مردم خیلی بیشتر از جاهای دیگر رعایت کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه این رشد خطرناک است ، گفت : با توجه به اینکه به فصل پائیز نزدیک می شویم  و در آن ایام ویروس آنفولانزا نیز شیوع پیدا می کند ، مقارن شدن این دو ممکن است روند سلامت جامعه را با مشکل بیشتری مواجه کند که خوشبختانه پیشگیری از آنفولانزا و کرونا بر هم منطبق هستند.  

او در پایان از مردم خواست تا با رعایت فاصله لازم ،زدن ماسک و عدم حضور در اجتماعات از این دو خطر بزرگ فاصله بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز