کسبه با تست مثبت کرونا ۲ هفته قرنطینه می‌شوند!

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۶:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۸۶۰۴
کسبه با تست مثبت کرونا ۲ هفته قرنطینه می‌شوند!
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت:‌ تیم‌های نظارتی با حضور معاون دادستان از کسبه‌ای که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده، تست رپید می‌گیرند و اگر تست آنها مثبت شود، آنها را ۲ هفته قرنطینه می‌کنند.

به گزارش برنا، جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا از اجرای طرح تشدید نظارت دادستانی قزوین بر اتحادیه‌ها و صنوف این شهرستان خبر داد و گفت:‌ در این طرح که از چند روز پیش شروع شده، تیم‌های نظارتی با حضور معاون دادستان از صنوف و کسبه بازرسی می کنند و از مالکان واحدهای صنفی که پروتکل‌ها را رعایت نکرده تست رپید می‌گیرند و اگر تست آنها مثبت شود، آنها را 2 هفته قرنطینه می‌کنند.

حبیبی نگه‌داشتن ماسک در زیر چانه را یکی از تخلفات کرونایی کسبه آبیکی عنوان کرد و افزود:‌ اجرای این طرح باعث شده که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماسک در میان اصناف آبیکی به شدت افزایش یابد و به همین خاطر به ستاد کرونای استان هم پیشنهاد دادیم که طرح مزبور را در کل استان اجرایی کند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه آبیک نزدیک‌ترین شهرستان استان قزوین به تهران و کرج محسوب می‌شود، در خط مقدم مبارزه با کرونای انگلیسی است و امیدواریم امکانات لازم برای این مبارزه در آبیک بیشتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز