آیین افتتاحیه اولین رویداد استارتاپی مذهبی و قرآنی در اردبیل کلید خورد

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۶:۳۷
کد خبر: ۱۲۷۸۲۶۳
آیین افتتاحیه اولین رویداد استارتاپی مذهبی و قرآنی در اردبیل کلید خورد
فروهرمعاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از آیین افتتاحیه اولین رویداد استارتاپی مذهبی و قرآنی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، فروهرمعاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از آیین افتتاحیه اولین رویداد استارتاپی مذهبی و قرآنی در اردبیل خبر داد و گفت: رویداد استارتاپی مذهبی و قرآنی با هدف حمایت از ایده ها و طرحهای قرآنی و مذهبی برای اولین بار در استان برگزارمی شود . این رویداد که به همت موسسه ندای آیه های نور با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و با مشارکت مرکز شتابدهی تیک آپ در ۲ روز و بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

وحید فروهر با بیان اینکه در این رویدادکه بصورت وبینار برگزار شد بیان کرد: برگزاری این رویدادهای مذهبی و قرآنی میتواند باعث خلق ایده و طرحهای خلاقانه در حوزه مذهبی و قرآنی گردد و برگزاری چنین رویدادهایی به منظور راه اندازی کسب و کار بر اساس ارزش های قرآنی و اسلامی می باشد.

وی افزود: این رویداد آغازی برای شکل گیری یک حرکت فرهنگی باارزش با هدف جاری ساختن آموزه ‌های ارزشمند قرآن کریم در سبک زندگی و تولید محصولات و خدماتی که نیازهای استان را برآورده می‌ سازند. و همچنین با هدف کمک و راهنمایی به شرکت کنندگان جهت پیشبرد اهداف نوآورانه درحوزه اسلامی ـ قرآنی و افزایش کیفیت در تولید محصولات و خدمات اسلامی ـ قرآنی طرح ریزی شده است که برای جوانان استان میتواند مفید و موثر باشد.

این رویداد که ۲ روزه و با حضور منتوران و اساتید برتر استانی برگزار خواهدشد میتواند به شناسایی استعدادهای برتر در حوزه مذهبی کمک شایانی نماید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز