تجلیل از فعالان قرآنی قدمی مثبت در جهت ترویج معارف قرآن کریم است

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۲۸۲۱۳۶
تجلیل از فعالان قرآنی قدمی مثبت در جهت ترویج معارف قرآن کریم است
حورزاده، مدیر عامل اتحادیه موسسات و تشکلهای فرهنگی قرآن و عترت استان اردبیل در دیدار و تجلیل از محمدی، تجلیل از فعالان قرآنی قدمی مثبت در جهت ترویج معارف قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، نهضت حورزاده مدیر عامل اتحادیه موسسات و تشکلهای فرهنگی قرآن و عترت استان اردبیل به همراه اعضای اتحادیه با حضور در منزل لیلا محمدی نفر سوم مسابقات دعا و مناجات خوانی مسابقات اوقاف و امور خیریه کشوری دیدار و تجلیل کرد.

در این دیدار حورزاده گفت: وظیفه مسئولان و متولیان امور فرهنگی و قرآنی تسهیل‌گری در ترویج و گسترش معارف و مفاهیم قرآن کریم است، ولی توسعه و تبلیغ فرهنگ قرآنی با همکاری عموم مردم امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: آئین تجلیل از فعالین قرآن کریم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری ،توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی، ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی و نهادینه کردن آموزه های قرآنی در بین جوانان و نوجوانان و تربیت نسل آینده است و تجلیل از بزرگان حوزه فرهنگی و قرآنی کمک به بالندگی این است که اگر کسی خالصانه و بی چشم‌داشت سال‌های عمر خود را برای خدمت به دین گذاشت، هرگز فراموش نخواهد شد.

حورزاده با اشاره به اینکه خط هدایت و نور همه ی انسانها و جوامع بشری  کتاب آسمانی است، اضافه کرد: اگر انسان این خط هدایت و نور را درک و به آن عمل کند در مسیر صعود قرار خواهد گرفت و خدای متعال برای هدایت همه ی انسانها و جوامع بشری یک خط نوری از آسمان که شامل وحی و کتب‌های آسمانی است را فرستاده است که همین خط زمینه برای پیشرفت و تجلی انسان فراهم می سازد.

مدیر عامل موسسات و تشکلهای فرهنگی و قرآن و عترت استان اردبیل با اشاره به اینکه نگاه‌ها به قرآن باید در جامعه تغییر کند اضافه کرد: قرآن موجودی زنده است که باعث شفاعت در روز قیامت می‌شود زندگی بدون قرآن به منزله سقوط در دنیایی پر از شرارت است و انسان با فاصله گرفتن از قرآن در پرتگاهی سیاهی و تباهی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: باید از کسانی که عامل ترویج و گسترش قرآن در بین جامعه و خانواده‌ها می‌شوند قدردانی کرد و خانواده  محمدی از بزرگان عرصه فعالیت‌های قرآنی ، دعا و مناجات هستند که تمام وجود خود را وقف این عرصه کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز