اتحادیه موسسات قرآنی پل ارتباطی بین موسسات قرآنی با مسئولین می باشد

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۲۸۲۲۹۶
اتحادیه موسسات قرآنی پل ارتباطی بین موسسات قرآنی با مسئولین می باشد
مدیر عامل اتحادیه موسسات و تشکلهای فرهنگی قرآن و عترت استان اردبیل در دیدار با معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، اتحادیه پل ارتباطی بین موسسات قرآنی با مسئولین می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی اردبیل از ساختمان جدید اتحادیه تشکلها وموسسات فرهنگی قرآن وعترت استان دیدار وبازید کرد و در این دیدارجلسه ی با اعضا اتحادیه جهت پیشبرد اهداف آموزشی و طرح وبرنامه موسسات قرآنی استان برگزار شد.

در این جلسه حورزاده مدی عامل اتحادیه موسسات و تشکلهای فرهنگی قرآن و عترت استان اردبیل اتحادیه را پل ارتباطی بین موسسات قرآنی و دستگاه های فرهنگی و قرآنی دانست و گفت: رویکرد اتحادیه در سطح استان و کشور رویکرد تعاملی بین موسساتی می باشد که ازارگانهای دولتی همچوا ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات مجوز فعالیت دارند.

حورزاده اضافه کرد: اتحادیه موسسات قرآنی در هر استانی مرکز تولید فکر و تولیدات فرهنگی و قرآنی برای ترویج و گسترش این فرهنگ در جامعه می باشد و از هدف اصلی این اتحادیه مطالبه گری موسسات قرآنی و پیگیری و رفع مشکلات و موانع موسسات می باشد.

او با اشاره به اینکه جامعه قرآنی نیاز به اتحاد و همدلی دارد اضافه کرد: استفاده از ظرفیت و توانمندی موسسات قرآنی در برگزاری برنامه ها فرهنگی و قرآنی، برگزاری دوره های آموزشی در سطح استان و استفاده از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری در راستای گسترش تولیدات فرهنگی و قرآنی می باشد.

طاهری معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در این دیدار با اشاره به اینکه افتخاری بالاتر از این نیست که در راستای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی قدم برداری گفت: خدمت در سنگر قرآن بزرگترین سعادتی است که خدا نصیب ما کرده است و باید قدر این منزلت رابدانیم و در مسیر قرآن گام برداریم.

طاهری با بیان این موضوع که در سالهای گذشته بیش از 360 مربی و فعال قرآنی جذب آموزش وپرورش شده اندافزود: تلاش خواهیم کرد که شرایطی را فراهم سازیم و اقداماتی را برای جذب فعالین ومربیان قرآنی برای جذب به آموزش و پرورش از طریق نمایندگان مجلس انجام دهیم تا بتوانیم خدمتی دیگر برای جامعه قرآن انجام دهیم.

او با اشاره به این که باید به وضعیت فرهنگ قرآنی در کشور بصورت ویژه پرداخت شود و در برابر این باید بصورت جهادی عمل بکنیم اضافه کرد: باید فعالیت های  قرآنی را از بلاتکلیفی در بیاوریم و زمینه های فعالیت قرآنی را در جامعه فراهم سازیم و این امر با هم افزایی و هماهنگی بین متولیان و دستگاه های فرهنگی و قرآنی  و همجنین همت و همکاری موسسات قرآنی در سطح کشور محقق خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز