معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان اردبیل:

شبکه‌سازی سمن‌ها در اردبیل اجرا می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۴۱:۰۰
کد خبر: ۷۷۳۸۵۴
شبکه‌سازی سمن‌ها در اردبیل اجرا می‌شود
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های مهم ما در حوزه فرهنگی و جوانان شبکه‌سازی سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد است.

به گزارش برنا،اکبر نگاهی گفت : در قالب شبکه‌سازی سمن‌ها تلاش می‌کنیم تا حوزه فعالیت آنها را به شکل منسجم و یکپارچه مورد توجه قرار داده و یک برنامه‌ریزی دقیق در حمایت از سمن‌ها را به انجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: این کار با هدف تخصص‌گرایی و پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها با رویکرد هم‌افزایی بیشتر همزمان با سایر استان‌ها اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان اردبیل به افزایش فعالیت سمن‌ها در سطح استان با صدور مجوزهای جدید اشاره کرد و افزود: در نیمه اول امسال 12 سمن مجوز فعالیت در حوزه‌های مختلف دریافت کردند.
 
نگاهی بیان کرد: برهمین اساس 49 سمن فعال ما در حوزه‌های مختلف در ورزش و جوانان به 62 سمن افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم سمن‌ها براساس اهداف مشترک توسعه‌ای استان فعالیت کنند تا پویش جوانان را برای توسعه استان اردبیل راه‌اندازی کنیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: با توجه به اینکه اشتغال دغدغه اصلی جوانان و خانواده‌هاست سمن‌های فعال در حوزه کسب و کار و کارآفرینی مورد حمایت جدی قرار می‌گیرند تا از طریق شبکه‌سازی بتوانیم ظرفیت جوانان را شناسایی کنیم و جوانان نخبه و کارآفرین معرفی و از توان آنها برای اشتغال سایر جوانان نیز بهره بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز