لرستان قهرمان مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۶:۵۴
کد خبر: ۷۸۲۷۸۰
لرستان قهرمان مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور شد
تیم قایقرانی لرستان با اقتدار بر سکوی قهرمانی المپیاد استعداد های برتر کشور ایستاد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان و المپیاد استعداد های برتردر رشته آب های آرام با حضور ۱۸ استان در شهر بوشهر برگزار شد که  تیم یکدست لرستان با کسب ۴مدال طلا و ۸مدال نقره به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های گیلان و بوشهر به ترتیب  به مقام ،دوم و سوم دست یافتند.

در این رقابت هادر مسافت 1000 متر و 500 متر و 200 متر در رشته کایاک و کانوکانادایی یک نفره و دو نفره برگزارشد.

در کانوکانادایی دونفره 500 متر نونهالان حسام بابازاده و محمد عباسی از گیلان اول، محسن آقا محمدی و محمد پورجواد از آذربایجان شرقی دوم، امیرحسین دفاعی و امیر مهدی حسینی از بوشهر سوم شدند.

در کانوکانادایی یکنفره 500 متر نونهالان محمد عباسی از گیلان صاحب مدال طلا شد، ستار حبیب الله پور از مازندران و محسن آقا محمدی از آذربایجان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کانوکانادایی دونفره 500 متر جوانان سبحان بیرانوند و محمد مهدوی از لرستان اول، عرفان زنده پی و شایان حسینی از بوشهر دوم، محمد اسماعیلی و سینا شکوری از گیلان سوم شدند.

در کایاک دونفره 500 متر نونهالان داریوش محمدی و ماهان علی زاده از گیلان در جایگاه اول قرار گرفتند، بردیا پیروز نیا و حسین آسوده از تهران صاحب مدال نقره شدند و مهدی احمدی و آیدین محمدی از زنجان یه مدال برنز دست یافتند.

در کانوکانادایی یکنفره 500 متر جوانان عرفان زنده پی از بوشهر اول، سبحان بیرانوند از لرستان دوم و دانیال چشمه از تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

در کایاک یکنفره 500 متر جوانان علی رضا مرادی از لرستان اول، ایلیا نادرنژاد از گیلان دوم و محمد دهقان از بوشهر سوم شد.

در کایاک یکنفره 500 متر نونهالان علی رضا خمسه از لرستان، مهدی احمدی از زنجان و بردیا پیروز نیا از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره 500 متر جوانان مهرشاد تنهایی و ایلیا نادرنژاد از گیلان صاحب مدال طلا شدند، محمد نقدی سپهروند وعلی رضا مرادی از لرستان بر سکوی دوم ایستادن، پوریا علیمحمدی و کیان محمود زاده از تهران سوم شدند.

و درکانوکانادایی دونفره 200 متر جوانان عرفان زنده پی و علی زارعی از بوشهر، صبحان بیرانوند و علیرضا مهدوی از لرستان و دانیال چشمه و محمد مهدوی نیا از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کایاک یکنفره 200 متر جوانان ایلیا نادرنژاد از گیلان اول، پارسا امیدوار از تهران دوم و علی رضا مرادی از لرستان سوم شد.

در کایاک دونفره 200 متر جوانان ایلیا نادرنژاد و مهرشاد تنهایی از گیلان قهرمان، محمد نقدی سپهوند و علی رضا مرادی از لرستان نائب قهرمان و پوریا علی محمدی و کیان محمود زاده از لرستان بر سکوی سوم ایستادن.

در کانوکانادایی یک نفره 200 متر جوانان عرفان زنده پی از بوشهر اول، سبحان بیرانوند از لرستان دوم و دانیال چشمه از تهران شوم شد.

بر این اساس تیم لرستان با 149 امتیاز قهرمان، تیم گیلان با 142 امتیاز نائب قهرمان شد و تیم بوشهر با 131 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

به این ترتیب مسابقات قهرمانی کشور جوانان و المپیاد استعداد های برتر آقایان پس از مراسم اهدای مدال با حضور احمد گواری سرپرست فدراسیون قایقرانی و مراسم اختتامیه مسابقات با قهرمانی استان لرستان به پایان رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز