فرماندار خواستار استعفای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۹:۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۸۴۹۳۷
فرماندار خواستار استعفای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت شد
فرماندار ویژه آبادان پس از شکست خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برابر سایپا تهران از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت باید استعفا دهند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید زین العابدین موسوی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران  گفت : ادامه کار مجموعه هیات مدیره تیم صنعت نفت به صلاح شهر و مردم آبادان نیست.

وی با تاکید بر اینکه دولت تا جایی که توانسته برای موفقیت این تیم هزینه کرده است افزود: متاسفانه هیات مدیره باشگاه کارایی لازم برای ادامه کار در نیم فصل دوم را نداشت.

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: هیات مدیره و در راس آنها مدیرعامل باشگاه بهتر است به احترام مردم آبادان و طرفداران متعصب تیم صنعت نفت استعفای خود را تقدیم باشگاه کنند.

وی در پاسخ به اعتراض طرفداران تیم صنعت نفت گفت: دولت جز کمک مالی کاری نمی توانست برای موفقیت تیم انجام دهد و نباید انتظار داشت مسئولان به جای فوتبالیستهای تیم صنعت نفت بازی کنند.

موسوی تصریح کرد: چنانچه دست اندرکاران باشگاه صنعت نفت به احترام مردم استعفا ندهند و شوک جدیدی به تیم وارد نشود سقوط تیم از لیگ برتر حتمی است پس بهتر است قبل از این اتفاق تلخ از تیم کناره گیری کنند.

وی با اعلام حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از تیم صنعت نفت آبادان گفت: این سازمان بدنه دولت است و مبالغی که پرداخته از صندوق دولت بوده و بطور قطع مدیرعامل و هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند نیز از نتایج ضعیف تیم صنعت نفت ناراضی هستند.

فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر لزوم پاسخگو بودن هیات مدیره صنعت نفت افزود: دلیلی ندارد دولت فقط پول تزریق کند اما نتایج ضعیف را تحمل نماید.

وی اظهار داشت: کمک های دولت برای رضایت مردم، تماشاگران و طرفداران تیم بود زیرا فوتبال تنها دلخوشی مردم آبادان است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر جمعه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر میهمانش سایپا تهران متحمل شکست سه بر یک شد تا از گردونه این مسابقات کنار رود.

 

نظر شما