رییس هیئت ووشو لرستان :

ووشو لرستان نشان داده که ظرفیت بالایی دارد/ پیشکسوتان ووشو استان یار و یاور این ورزش باشند

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۶:۳۸
کد خبر: ۷۸۵۱۶۳
ووشو لرستان نشان داده که ظرفیت بالایی دارد/ پیشکسوتان ووشو استان یار و یاور این ورزش باشند
کیارش بیرانوند گفت: کسب موفقیت های اخیرنشانگر ظرفیت بالای ورزش ووشو در لرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ بیرانوند در آیین تجلیل از قهرمانان ومدال آوران  ووشو لرستان در سال ۹۷ضمن تقدیر از قهرمانان ووشو استان  به خاطر کسب نتایج اخیر در مسابقات جهانی و انتخابی تیم ملی  ،اظهار کرد: ووشو لرستان نشان داده که ظرفیت بالایی دارد و کسب موفقیت های اخیر در یک سال گذشته نمود واقعی این ظرفیت عظیم است.

او  افزود: موفقیت های بانوان لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی و پایان طلسم ناکامی های چند سال اخیر بانوان لرستانی در این مسابقات بیانگر تلاش های بی دریغ بانوان در زمان کوتاه گذری شده از عمر مدیریت جدید این هیئت است که امیدواریم ادامه دار باشد.

بیرانوند تصریح کرد: از همه بزرگان ووشو لرستان مخصوصا پیشکسوتان می خواهم که یار و یاور مجموعه ووشو لرستان باشند و یقین داشته باشند که موفقیت فقط با حضور این عزیزان به دست خواهد آمد.

لازم بذکر است که  میلاد عارفی مقام قهرمان ارزنده ووشو لرستان در سال جاری موفق به کسب مدال طلای مسابقات جام جهانی ووشو بزرگسالان شد.

همچنین امین سهراب پور ، علی امیدزاده و خانم فاطمه شجاعی با کسب مدال نقره و آقای رضا افشار یگانه با کسب مدال برنز در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان در آبان ماه ۹۷ مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

 

 

 

نظر شما