مدیرعامل:

هپکو در آستانه قدرت

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۴۰:۲۲
کد خبر: ۷۹۸۹۷۳
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری اواسط دی ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش برنا از اراک ، حضور فعال و قدرتمند شرکت هپکوی اراک، برگی زرین بر سابقه دیرینه و درخشان این واحد بزرگ صنعتی ورق زد؛ چرا که بعد از افت و خیزهای بسیار در این واحد صنعتی، این اقدام و حضور هپکو در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، امیدی دوباره بر رگ های بی جان هپکو بخشید.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری کشور در فضایی بالغ بر 10 هزار مترمربع برپا شد؛ که شرکت هپکو در آن حضوری قابل توجه و چشمگیر داشت و بخشی از توانمندی های خود را در قالب جدیدترین ماشین‌آلات و تجهیزات ارائه کرد.

عدم حضور دیگر شرکتهای وارد کننده و تولید کننده ماشین آلات و تجهیزات راهداری در شانزدهمین نمایشگاه حمل و نقل، تامل برانگیز بود؛ و همین مسئله، فرصتی مغتنم برای حضور پر رنگ تر هپکو و جذب مخاطبان نمایشگاه به غرفه های این واحد بزرگ صنعتی که پرچم دار خاورمیانه بوده است گردید.

مدیرعامل شرکت هپکو در حاشیه اختتامیه نمایشگاه مذکور اظهار داشت: استقبال از محصول جدید شرکت هپکو که بیل چرخ زنجیری 26 تن است در غرفه های هپکو بسیار مطلوب صورت گرفت.

صادقیان افزود: حضور چشمگیر بازدیدکنندگان بخصوص شهرداری های جنوب کشور از توانمندی ها و جدیدترین ماشین‌آلات و تجهیزات هپکو، نویدبخش فرارسیدن روزهای خوب در این کارخانه است.

وی در ادامه با اشاره به عدم حضور سایر شرکت های سازنده تجهیزات راهداری و حمل و نقل در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری کشور بیان داشت: رکود اقتصادی حاکم بر بازار و نیز تحریم ها، اصلی ترین عامل این جریان بوده است که امید می‌رود شرکت هپکو بتواند با عبور از بحران های اقتصادی اخیر و غلبه بر رقبای خود، همچون گذشته پرچم صنعت راهداری و ادوات کشاورزی کشور را بر فراز قله های پیشرفت و توسعه برافراشته نگه دارد.

صادقیان به حضور مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در غرفه هپکو اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مهندس “نصر” در غرفه هپکو می تواند نقطه عطفی در تاریخ فعالیتهای کمرنگ هپکو در طول چند سال اخیر بوده و روزنه امیدی در مسیر پیش روی هپکو و حرکت به سمت توسعه باشد.

مدیرعامل هپکو تصریح کرد: با توجه به نیاز بازار و کیفیت مطلوب محصولات تولیدی شرکت هپکو، و اینکه از محصول جدید شرکت که بیل چرخ زنجیریHEC 260 می باشد استقبال مطلوبی صورت گرفت؛ طبق اظهارات بازدیدکنندگان از محصول جدید و افزایش متقاضیان این محصول در نمایشگاه مذکور، در صورت تامین ماشین آلات و تامین منابع اعتباری مورد نیاز برای تولید محصول جدید، قطعاً انتخاب اول متقاضیان در کشور، محصول تولیدی جدید هپکو خواهد بود.

خبرنگار: زهره صادقی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز