مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان،خبرداد:

کامیون های حامل چوب که فاقد مجوز از منابع طبیعی باشند توقیف می شوند

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۷:۱۰
کد خبر: ۸۰۱۵۸۲
کامیون های حامل چوب که فاقد مجوز از منابع طبیعی باشند توقیف می شوند
"شیرزاد نجفی" از توقیف کامیون های حامل چوب که فاقد مجوز تردد از منابع طبیعی باشند خبر داد.

به گزارش خبرگزاریس برناازلرستان ؛نجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با قاچاقچیان حوزه چوب به شدت برخورد خواهد شد ، اظهار کرد : هر کامیونی که حامل چوب باشد بایستی برای تردد ، از منابع طبیعی مجوزهای لازم را اخذ نماید.

او به مجوزهای صادر شده توسط دیگر دستگاه ها اشاره کرد و افزود : در صورت عدم تمدید مدت زمان قانونی حمل چوب توسط دستگاه صادر کننده ، بار کامیون توقیف شده و راننده آن نیز به دلیل حمل محموله فاقد مجوز با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی می گردد.

نجفی از رانندگان حمل چوب های باغی ، غیر باغی و.... خواست که حتما مجوز های لازم برای حمل چوب هایی که از نظر قوانین منابع طبیعی قاچاق محسوب می شوند را ، از ادارات منابع طبیعی دریافت نموده و در مهلت زمانی مشخص شده در مجوز ، تردد کنند.

او  با تقدیر از دادستان استان که در برخورد قانونی با متخلفین حوزه منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب از هیچ کوششی فروگذار نبوده ، خاطرنشان کرد : طبق دستور دادستانی ، چنانچه کامیون حامل چوبی،فاقد مجوز از منابع طبیعی باشد،توقیف خواهد شد.

نجفی در پایان با یادآوری شماره تلفن ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع گفت : نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان،به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هر گونه اخبار در رابطه با تخریب ، تصرف زمین‌های ملی ، آتش‌سوزی ، قطع درختان جنگلی و... از طریق این سامانه می باشند.

 

 

نظر شما